Thursday, December 29, 2011

Despre noi la final de an

Am simţit nevoia la final de an să actualizăm pagina magazinului unde scriem "Despre noi", cu tot ce am realizat in acest an. Să nu uităm că magazinul Kiddy Shop există doar din 20 mai 2011 :).

La final de 2011 ne uităm înapoi la primul nostru an de funcţionare şi ne simţim împlinite. Am făcut mai multe decât ne-am fi imaginat, şi cel mai important, le-am făcut cu drag şi cu pasiune.

• Am adus Sleepy Wrap şi Boba Baby Carrier în România.

• Am adus scutecele refolosibile şi multe alte accesorii textile Charlie Banana, multe din ele premiate la nivel internaţional în anul 2011.

• Am adus cosmeticele organice pentru bebeluşi Baby Boo şi pentru mame Maison Boo.

• Am adus cea mai bună bicicletă de echilibru din lume, Wishbone, în două ediţii limitate cu poveşti senzaţionale.

• Am adus sutienele pentru alăptare La Leche League International.

• Am adus suzetele din cauciuc natural Natursutten.

• Am adus seturile creative de joacă Seedling.

• Am început cu drag colaborarea cu brandul românesc Poartă-mă! ca să avem toate mijloacele de purtare în magazin. Şi am fost mândre că Diana a acceptat să îşi asocieze numele cu al nostru.

• Am început să comercializăm şi papucei Tikki cu talpă moale, fabricaţi în România.

• Am adus coverul pentru carrieri Snug Around de la Anaya Papaya.

• Tot mândre am fost şi atunci când am început colaborarea cu prietena noastră Alexandra şi astfel brandul de cosmetice Lia a ajuns în magazinul nostru.

• Apoi am adus jucăriile de lemn educative EverEarth.

• Şi să nu uităm produsele din lână Merinos organică Pickapooh: mănuşi, căciulă şi botoşei.

• La final de an, am început colaborarea cu Bodybebe pentru un set de trei body-uri cu mesaje imprimate inspirate de practicile de natural parenting.


În plus:

 Scriem pe blog foarte des şi o facem cu cea mai mare plăcere. Ne place să oferim informaţii din toate domeniile ce ne interesează, dar recunoaştem că cea mai mare bază de date de articole este cea despre Babywearing.

 Pe lângă magazinul nostru drăguţ, şi blogul în care scriem, avem şi o pagină de Facebook unde veţi găsi mereu noutăţi.

 Prima promoţie făcută a fost de ziua copilului, aşa că în perioada 26 mai - 1 iunie toate comenzile au beneficiat de transport gratuit.

 În prima săptămâna din august a venit a doua promoţie, cu ocazia Săptămânii Internaţionale a Alăptării.

 La finalul lunii august am anunţat prima mare campanie pentru testare: “Boba cucereşte România!”. La această testare s-au înscris multe mămici, aşa că am trimis în ţară 7 Boba Carrier. În luna decembrie s-au desemnat câştigătorii, pe baza review-urilor.

 Pentru această campanie am făcut o pagină separată, Boba cucereşte România, unde pot fi accesate uşor detalii despre Boba Carrier şi despre participanţii la testare.

 În luna octombrie am participat la Săptămâna Internaţională a Bebeluşilor Purtaţi. Am sărbătorit şi în magazinul nostru, cu reduceri, şi cu un Boba Carrier premiu la concursul de poze de pe Facebook, şi în Bucureşti, la întâlnirea părinţilor purtători, cu 2 premii la tombolă şi alte sponsorizări. În plus, am mai oferit un premiu din partea Bebegrafie.ro.

 Am creat o pagină specială pentru Săptămâna Internaţională a Bebeluşilor Purtaţi, de unde se poate ajunge uşor la articolele noastre de Babywearing, şi de unde se poate downloada un pdf cu informaţii utile pe această temă.

 Am postat pe blog o serie de articole cu cea mai mare bază de date de poze ale celebrităţilor care îşi poartă copiii, ergonomic sau nu, şi am dat linkuri utile cu articole din care oricine poate învăţa să-şi aleagă un carrier bun.

 Am gândit cele mai multe şi mai economice pachete promoţionale pentru Sărbătorile de iarna 2011.


Să ne creştem copiii cu dragoste şi sănătate şi în 2012! La mulţi ani!


9 comments:

  1. Ati reusit multe si frumoase!
    Spor si inspiratie in continuare!

    ReplyDelete
  2. Multumim mult mult, fetelor! :-* :-*

    ReplyDelete
  3. la multi ani ..si multa bafta cu kiddy shop...va admir si va stimez pentru curajul vostru.

    ReplyDelete
  4. Laura, multumim mult! Doamne ajuta sa fie bine pentru toate mamicile care incep o mica afacere!

    ReplyDelete
  5. Pot sa comentez aici chiar daca a trecut anul?
    azi am chef de vorba :)
    Mie cel mai mult mi-au placut articolele despre Carucioare,marsupi, stresul bebelusilor & Exterogestatia
    Cred ca orice mama ar trebui sa le citeasca. Nu mai stiu sigur la care articol as fi vrut sa comentez mai mult dar chiar nu s-a pupat deloc vrutul cu pututul la mine un timp. nici acum ne se prea pupa :) dar sigur o sa gasesc si o s-o fac.
    ce-mi place iara pe langa faptul ca traduceti carti e ca puneti linkuri folositoare catre articole sau carti excelente si ca sunteti curajoase. eu va admir mai ales ca am citi povestea voastra in care spuneati cum s-a inceput/intrerupt/reluat afacerea voastra in timp

    Asa ca va doresc un an frumos, imbelsugat, prosper, intelepciune si viziune.
    Iau o pauza si revin ca vreau sa particip si la concurs :)

    ReplyDelete