Saturday, December 10, 2011

Feedback din timpul campaniei de testare

Pe tot parcursul campaniei de testare “Boba cucereşte România” am primit mesaje frumoase de la mămicile la care Boba ajungea. Am încercat aici să copiem câteva dintre propoziţii, fără a da nume:


"A ajuns. I-am făcut şi proba. Arată super!"


Boba a ajuns :). Este foarte frumos. Diseară merge la plimbare."


"Mulţumesc încă o dată pentru şansa minunată pe care ne-aţi oferit-o :)
O zi plăcută,
mami, tati, superkid şi superboba."


"Luni trimit Boba mai departe. Noi ne-am îndrăgostit de ea, dar lăsăm şi pe alţii să se bucure."


"M-am îndrăgostit deja de boba ... culoare, formă, greutate ... abia aştept să-l plimb! Mulţumim pentru ocazie!"


"Da..am primit-o ieri. Mi-a adus-o la birou cealaltă mămică...a fost un lung lanţ de întâmplări frumoase şi emoţionante ..când am deschis cutia avea în interior un mesaj de la ei în care ne urau o folosire plăcută a Bobei.
Tot ieri a fost ziua în care puiul meu a rămas pentru prima dată acasă cu bona...a plâns el acasă (şi eu la birou), a fost trist, şi când am ajuns l-am pus în BOBA şi nu a mai vrut să se dezlipească de mine...mi-a fost un real ajutor..şi a fost doar prima zi."


"Totul a fost în regulă, vreau să vă mulţumesc mult pentru oportunitatea pe care aţi oferit-o pruncilor din toată ţara de a fi mai aproape de mămicile lor, fizic şi nu numai.
Weekend plăcut în continuare şi la cât mai multe campanii pro familie :)"


"Boba a ajuns... E cu verde, super frumoasă şi abia aştept să o încercăm :)"


"Sunt foarte încântată, am primit de ieri Boba. Am fost deja şi la balet cu Boba şi este super!!! Ieri când l-am primit mi-am sunat soţul, prietenele, să-i anunţ pe toţi, eram foarte bucuroasă :)
Când am ajuns la şcoală, să o iau pe fetiţa cea mare, toţi colegii ei, care mă ştiau cu wrap-ul, erau şi ei foarte încântaţi de noul "purtător".
Îţi mulţumesc foarte mult încă o dată!"


"Vă mulţumesc pentru această experienţă unică...mi-am dat seama cât de multe poţi face cu un copil în braţe (la pieptul tău..liniştit şi fericit) şi cu 2 mâini libere.
Am achiziţionat până acum 2 cărucioare şi însumate..făceau cam cât 5 BOBA, dar niciun cărucior nu m-a putut înlocui pe mine...niciun cărucior nu mi-a lăsat mâinile libere şi niciun cărucior nu l-a făcut pe puiul meu fericit . (să nu mai vorbim de spaţiul pe care îl ocupau, greutatea pe care o aveau etc...)
Promit că la primul timp liber descarc pozele şi vă arătăm cât de fericiţi am fost cu BOBA şi ea cu noi:) "


"A fost extraordinar, şi au trecut atât de repede cele 2 săptămâni!"


"Ne bucurăm foarte mult că am nimerit-o pe cea verde! :)"


"Mi-a fost de mare ajutor boba, păcat că vremea n-a ţinut mai mult cu noi. Vă mulţumesc pentru această ocazie şi sperăm să o avem şi noi."


"Mulţumim încă o dată pentru ocazia de a fi cuceriţi de boba!"


"Am primit coletul, boba este în stare bună. I-am făcut poze
deja m-am îndrăgostiiittt :x"


"Ne simţim minunat, şi deja regret că mai avem puţine zile... timpul ăsta fuge în galop... bine măcar că avem zile mai frumoase, numai bune de plimbat/arătat împrejurimi:)."


"Am avut nişte momente când am mers cu el pe stradă adormit în boba. Am mers cam 2 km pe jos (pentru mine e mult pentru că sunt comodă :))..a fost o senzaţie super..era ghemuit la pieptul meu, liniştit ...recunosc că m-am simţit gravidă iar :) "


"A fost super să-l avem pe Boba în familia noastră pentru 2 săptămâni, multumim."


"Mi-a fost tare dragă, cred că n-a fost zi să n-o montez... E cel mai bun design pe care l-am experimentat (adică cel mai funcţional, şi eu mă omor dupa asta :D). "


"Fetelor, Boba este la mine, a ajuns săptămâna trecută. Am încercat-o ... şi puiul a adormit în ea în 10 minute. Asta în condiţiile în care m-am chinuit cu el toată ziua, pentru că ne cresc dinţişorii şi vai şi câr şi mâr. Ceea ce e super! Părea să se simtă destul de bine cocoţat în ea."


"Până la poştă mă duc cu ea pe mine. :)) Cred că m-am reîndrăgostit. Îmi va fi greu, realizezi, nu? :))
Trimit mail de confirmare după ce o părăsesc acolo, ca să ştiţi de ea. "


"La prima vedere, pe pui l-au încântat imaginile de pe cutie, că sunt copilaşi la mamele lor în braţe :) "


"Mi-a făcut plăcere să-mi aduc aminte de perioada BOBA - ne e dor tare de el :(((( "


"Voi scrie review-ul pe facebook, de îndată ce voi recupera aparatul, în care stau mărturiile bucuriei verzi :) "


"Mulţumim tare mult pentru şansa de a încerca acest carrier, mi-a plăcut foarte foarte mult. "


"Chiar m-a apucat nostalgia acum când mi-am amintit şi am scris, aşa mi-a plăcut SSC-ul ăsta!"



Vă mulţumim mult!

No comments:

Post a Comment