Thursday, December 8, 2011

Boba cucereşte România - review Anca din Baia Mare

Anca din Baia Mare ne-a trimis următorul review:



"Salutare KiddyShop,

Numele meu este Matei şi m-am născut anul trecut cam pe vremea asta, mai precis pe 13 decembrie 2010, făcându-i cel mai frumos cadou mamei mele, care, în ziua în care m-a adus acasă din maternitate, a împlinit 30 de ani. De când m-a adus pe lume eu şi mama mea suntem nedespărţiţi…îi ştiţi pe ursuleţii koala?...cam aşa arătăm şi noi :) , eu sunt mai tot timpul “agăţat” de mama mea. Ştiu că nu-i uşor să porţi în braţe 11 kg şi un pic, dar eu doar în braţele ei mă simt în siguranţă, îmi place să dorm, mă liniştesc, îmi place să dansez…sunt fericit! Şi mama ştie lucrul ăsta.



A fost puţin mai greu la început, până am reuşit să îi transmit mamei mele dorinţele mele, şi mai ales până a înţeles că singurul pe care trebuie să-l asculte sunt eu şi nu toate părerile din jur legate de faptul că nu trebuie să mă ia în braţe, că trebuie să mă mai lase şi să plâng, că trebuie să dorm în pătuţ, să stau în cărucior, etc. N-a durat mult, zic eu, în 4 luni am devenit siamezi :) , cum îi place mamei mele să spună: n-am mai stat deloc în cărucior (nu că până atunci mi-ar fi făcut plăcere, doar că eram prea mic să protestez la modul serios), am schimbat patul meu (care, deşi era al mamei mele de pe vremea când era ea bebeluşă, nu m-a dat pe spate) cu patul cel mare al părinţilor mei şi acolo sunt şi acum B-).



Partea cu luatul în braţe a înţeles-o mama mult mai devreme, chiar din maternitate. La început m-a luat că-i era jenă de celelalte mămici din salon, că nu puteau să se odihnească nici ele, nici bebicii lor cuminţi, de gura mea, mai apoi, după ce am sosit acasă şi a văzut că în pătuţ dorm 15 minute şi la ea în braţe 3-4 ore, s-a supus voinţei mele şi m-a lăsat să dorm în voie.



Şi cum creşteam eu ca Făt-Frumos şi mamei îi era tot mai greu să mă poarte, s-a gândit ea să cumpere un marsupiu (neinspirată achiziţie), pe care l-am folosit de 2 ori, că era foarte incomod atât pentru ea, cât şi pentru mine. Din păcate (pentru spatele şi braţele ei, că eu sunt tot acolo şi acum) a descoperit destul de târziu că există şi alte mijloace de purtare, mult mai comode şi mai sănătoase, mai precis pe când aveam eu 9 luni jumate şi spre 10 kg. Atunci am făcut cunoştinţă cu slingul cu buline marca “Poartă-mă” (achiziţionat de la KiddyShop) care mi-a plăcut de la prima purtare, şi tot atunci am aflat de testarea Boba.



Am aşteptat 2 luni să ajungă Boba şi la noi, iar cele 2 săptămâni petrecute în compania ei au trecut mult prea repede. Eu unul m-am bucurat din plin de prezenţa ei…am ieşit zilnic cu mama la plimbare, am fost la cumpărături, am băgat câteva somnuri bune. Dacă ar trebui să-i fac o caracterizare scurtă, aş spune despre ea că este : confortabilă, sigură şi prietenoasă :) (că eu m-am împrietenit foarte repede cu ea)



Nouă ne-a plăcut tare mult de Boba, şi sper că sentimentul a fost reciproc, iar Boba se va întoarce la noi! :)










Mulţumim Boba & KiddyShop!
Matei & mama"



No comments:

Post a Comment