Monday, November 7, 2011

Celebrităţi care îşi poartă copiii - încheiere


Pe parcursul a multe postări (poate distractive, enervante, plictisitoare), am adunat laolaltă toate pozele ce le-am găsit online cu celebrităţi care îşi poartă copiii. Şi care îi poartă bine, să-i admirăm, şi care îi poartă greşit, să învăţăm ceva din greşelile lor.

Aici sunt linkuri către toate postările pe temă:

AŞA NU:

- Marsupii nesănătoase cu faţa în afară

- Cu update la poze

- Marsupii nesănătoase cu faţa înăuntru

- Cu update la poze

- Slinguri şi wrap-uri în care bebeluşii nu par că respiră bine

- Cu update la poze

- Slinguri şi alte mijloace de purtare în care copilul nu pare că stă comod

- Cu update la poze

- Marsupii rucsac cu cadru metalic în care bebeluşii par că stau cu picioarele atârnate

- Cu update la poze


AŞA ŞI AŞA

- Mijloace de purtare care ar putea fi trecute ori la “aşa da”, ori la “aşa nu”, sau poze din care nu se vede bine cum stau copiii

- Cu update la poze


AŞA DA!

- Prima parte

- A doua parte

- A treia parte

- A patra parte

- Cu update la poze



O poză ce circula luna trecută pe Facebook:




Reamintim locurile unde puteţi citi despre poziţiile sănătoase în mijloace de purtare, şi poziţiile nesănătoase, despre marsupii sănătoase sau nesănătoase:


Considerations When Buying a Baby Carrier or Baby Sling

La ce trebuie să fie atenţi părinţii atunci când cumpără dispozitive de purtat sugarii

Despre a purta şi a fi purtat

Teama nefondată de a dăuna posturii prin purtatul bebeluşilor

Marsupiile pentru copii şi tensionarea coloanei vertebrale

Cărucioare, Marsupii şi Stresul bebeluşilor (despre forma fiziologică a coloanei vertebrale, articol împărţit în 6 părţi scurte, cu link de la unul la altul, deci la finalul articolului acesta aveţi link către partea a doua, etc.)

Articolul de mai sus e traducerea acestuia: Strollers, Baby Carriers and Infant Stress

Si totusi, care sunt riscurile în timpul utilizării slingului cu inele? I

Si totusi, care sunt riscurile în timpul utilizării slingului cu inele? II

Cât de sigure sunt slingurile?

Ring sling vs Bag sling I

CORRECT POSITIONING For the Safety & Comfort of your Newborn

Babywearing: The real deal on safety

Is Babywearing Safe?

Is my sling safe? -or- Not all slings are created equal!

Concerns about "bag slings"

Choosing a Baby Carrier

Infant Carriers and Spinal Stress

Comparison of The Ergo Baby Carrier to the Baby Bjorn and Other Front Carriers

What's life in a baby stroller like?: The impact of stroller orientation on parent-infant interaction and infant stress

Can I face my baby out when I wear her on the front?

The most uncomfortable (unsafe) baby carriers

Despre marsupii şi alte port-bebe-uri

Purtarea bebeluşului


Edit cu un link important, 1 februarie 2012: Baby Carriers, Seats, & Other Equipment

SFÂRŞIT

7 comments:

  1. Bine organizat, ca de obicei. Fain! :)

    ReplyDelete
  2. Noh ce bine ca le-ai pus pe toate intr-un loc.
    Oare nu ti-am sugerat sa faci si o categorie "carte"? unde sa gasesc eu toate cartile de care am nevoie pe blogul tau :)

    ReplyDelete
  3. Ce buna idee! Daca mi-ai sugerat, sunt o uituca :D.

    De multe ori caut postarile cu Boba mult si bine, deci trebuie sa ma gandesc cumva la o catalogare :D. Cu etichetele nu m-am descurcat, cred ca am pus prea multe :D.

    ReplyDelete
  4. Păi la cât de complex e blogul mă gândesc că i-ar sta bine să-i faci nişte pagini separate acolo sus cu denumiri de genul: scutecele, purtăcele, cărticele, jucărele... :))
    sau dacă nu, un articol tot aşa ca ăsta unde să tot modifici pe parcurs. sau categorii în bara laterală. nu ştiu.zic şi eu..
    mă gândesc să nu te încurc mai mult decât să te ajut

    ReplyDelete
  5. Sakura, imi vine sa te tzuc! La taburi nu ma gandisem, aveam un brain fog :))). Eu credeam ca voi face doar o postare stil cuprins, dar taburile cred ca ar fi mult mai ok :D. Gracias! :-*

    ReplyDelete
  6. Am muncit putin, dar uite ce bine arata: http://kiddyshopblog.blogspot.com/p/babywearing.html

    Mersi mult! :)

    ReplyDelete