Wednesday, December 7, 2011

Boba cucereşte România - review Ingrid din Bucureşti

Ne-a scris şi Ingrid din Bucureşti:



"Bună Raluca!


...iată, m-am adunat şi am tras tare aer în piept şi sunt în faţa computerului pentru respectarea promisiunii făcute :) review de Boba.

Ca şi prezentare de "mamă purtătoare" pot să-ţi spun că sunt purtătoare înrăită de copil încă din primele zile (sling cu inele) şi până în zilele noastre - copil nr.2 - vârsta de 6 luni (în Marsupi Plus). Copilul "mare" de 4 şi 1/2 ani, din păcate nu a apucat să fie purtat în vreunul dintre noile carrier-uri, dar am încercat în Boba dat fiind faptul că nu cântăreşte nici măcar 17 kg copilul.

Am să sintetizez totul în: lucrurile care îmi plac la Boba vs. lucrurile care m-au încurcat la el :)

- copilul mare e cel mai uşor de purtat în spate (al meu pentru că n-a mai fost purtat s-a amuzat teribil şi a luat totul ca pe o joacă şi nici nu se gândea că poate ieşi afară aşa purtat :) iar cel mic - cred că până la vârsta de un an - nu poate fi purtat în spate pentru că are nevoie de atenţie continuă şi de mai mult contact vizual la vârsta asta;

- are un design foarte "cinstit", "corect" îi zic eu şi e fain că nu are inserturi de alte culori şi texturi pe partea din faţă (cu excepţia logo-ului);

- are centura care pică pe mijlocul purtătorului care este lată şi care, pe lângă faptul că distribuie din greutatea copilului, te şi ajută să poţi sta jos cu copilul la purtător, lucru pe care, cu Marsupi - spre exemplu, nu-l pot face;

- materialul - textura - EXCEPTIONAL;

- e uşor de reglat din catarame şi usor de prins la spate sus (mi-a fost mai greu să mă dumiresc că se poate ridica şi coborî sistemul de pe spate din zona cervicalei);

- e destul de nepotrivit persoanelor care au probleme cu spatele/umerii; el nu ajută să se distribuie greutatea pe tot spatele purtătorului ci pune presiune mai mult pe umeri aducându-i în faţă. La carrier-urile care au sistemul de fixare în X pe spate, greutatea e mai uşor de "suportat".

- e uşor de prins şi de dat jos şi în acelaşi timp sigur când este folosit;

- lăţimea şezutului pentru bebe este destul de generoasă până la vârsta de 4-5 ani pentru un copil de până în 18-20kg;

Singura mea problemă majoră sau poate nepricepere a fost că micuţa mea nu a fost foarte confortabilă cu noua formă a carrier-ului şi îşi arcuia mereu spatele ca să vadă în stânga şi dreapta. Marginea superioară îi venea destul de sus în dreptul capului şi nu era foarte încântată de poziţia acestuia care îi reducea mobilitatea/vizibilitatea.

Cam asta e părerea mea despre această variantă călduroasă de purtare a copilului...

Sper ca am fost destul de limpede căci obectiv m-am străduit să scriu.

Mulţumesc Raluca, încă o dată, pentru oportunitatea de testare a acestui carrer!!"




No comments:

Post a Comment