Saturday, December 3, 2011

Boba cucereşte România - review Anca din Cluj-Napoca

Anca din Cluj-Napoca ne-a trimis următorul review:




"Am aflat de testarea Boba de pe blogul Ralucăi, pe care îl citesc frecvent, fiind o sursă minunată de informare în domeniul creşterii copilaşilor şi nu numai.

Deşi suntem “avansaţi” în domeniul purtării bebeluşilor – primul copil n-a vrut să stea în căruţ deloc, aşa că am investit în purtătoare – avem slinguri, wrapuri, şi un SSC minunat (Manduca), dar n-am putut rezista tentaţiei de a testa şi BOBA.

L-am primit frumos împachetat în cutiuţa originală, şi nu mi-a fost greu să remarc calitatea excepţională a materialului, moliciunea plăcută a bumbacului – intensitatea culorii (aici îl compar cu manduca noastră la care s-a cam decolorat culoarea de la atâta folosinţă)... Forma este exact aceea a unui SSC corect - bază lată la fundicul copilului, care să permită poziţia în formă de M a picioarelor, bretele late şi căptuşite pe umărul purtătorului, şi un suport lat pe talie, care să permită distribuirea greutăţii copilului şi pe şolduri, să-ţi uşureze cât mai mult “povara”.

Ce are Boba în plus faţă de alte SSC–uri bune este evident – suportul pentru picioare – extrem de util în cazul copilaşilor mai mari - care le permite să-şi odihnească picioruşele şi să aibă poziţia corectă în formă de M.

Am două regrete legate de testarea lui Boba: că fetiţa mea era nou-născută la data la care l-am încercat – astfel că nu am putut să o pun în el (poate în Boba 3G?), iar al doilea copil dintr-o dată mi s-a părut aşa de greu de luat în braţe (probabil încă nu îmi revenisem complet după naştere – sau în momentul în care iei un bebe mic în braţe, un bebe mai mare (cam de 2 ani) ţi se pare dintr-o dată mult prea greu... L-am pus totuşi în spate în Boba, şi clar că îţi uşurează mult din greutatea copilului.

Am preferat însă pentru plimbare să îl “pasez” tăticului purtător, care e antrenat în purtarea băieţelului. Şi el a fost foarte încântat de noul purtător.

Din păcate, pozele au fost puţine – dar am pus una reprezentativă.

Mulţumim pentru oportunitate!

Anca"

2 comments:

  1. as fi interesata de o comparatie Manduca vs Boba. Se poate sa ii cerem Ancai sa o faca? Multumesc

    ReplyDelete
  2. Da, Cristina, o putem ruga. Desi vezi ca Anca spune ca era imediat dupa nastere, asa ca nu prea a putut testa chiar ea Boba.

    Dar ti-am spus si pe FB, eu cred ca oricare o alegi vei fi multumita. Diferentele sunt fine, si daca nu ai mai folosit SSC, oricare din ele iti vor lasa o impresie foarte buna.

    Diferentele fine sunt intr-adevar sesizabile de purtatoare inraite care au folosit si Manduca, si Boba. Si aici ele vor spune ca fiecare se potriveste mai bine cuiva. Imi vine in minte o prietena draga care ar fi vrut sa isi cumpere Boba, dar a constatat ca i se potriveste mai bine Manduca. Apoi imi amintesc de o clienta fidela, care avea o Manduca inca de la nastere, dar nu s-a putut impaca cu ea, si de atunci si-a cumparat si Boba 2G, si Boba 3G.

    Si chiar si dintre celelalte mamici care au testat, sunt care au acasa sau au testat si Manduca, si iar, parerile sunt impartite. Sunt care se obisnuisera cu Manduca, cu sistemul in X, si sunt care spuneau ca materialul de la Boba e net superior.

    De asta eu zic ca ai un avantaj mare ca poti merge in Bucuresti sa le probezi pe amandoua. Profita de el. Sau daca nu poti, eu iti spun sincer (si ma repet), sunt de parere ca oricare dintre Manduca sau Boba le-ai alege, vei fi foarte multumita. Dezavantajele la fiecare sunt minore. Mult prea mici fata de usurinta cu care se poarta copilul si pozitia sanatoasa pe care o are.

    ReplyDelete