Monday, December 5, 2011

Protecţii superbe pentru bretelele de Mei-Tai sau Boba, de la Poartă-mă!

De azi în magazinul nostru găsiţi nişte protecţii pentru bretelele de Mei-Tai sau de orice SSC, pe care eu le văd ca mici opere de arta! Sunt atât de frumoase, încât mi le-aş pune la Boba proprie, chiar dacă piticul meu nu mai ronţăie bretele! Şi sunt din bumbac organic, ca să nu sugă micuţul vostru şi pesticide şi coloranţi toxici.







Descrierea produsului este următoarea:

Mai ales în perioadele de erupţii dentare, copilaşii simt nevoia să sugă, să ronţăie, să muşte, tot ce întâlnesc în jur. Când sunt purtaţi, bretelele de la carrier sunt chiar apetisante şi foarte aproape, aşa că sigur nu vor scăpa nemestecate.

Astfel, protecţiile pentru bretele vin în ajutor, pentru că:

- le spălaţi oricât de des doriţi şi ştiţi sigur că sunt curate tot timpul

- nu trebuie să spălaţi carrier-ul atât de des ca să vă simţiţi în siguranţă.


Protecţiile sunt complet reversibile, cu o faţă deschisă la culoare şi una mai închisă. Astfel aveţi două modele de protecţii într-una singură!

Se prind cu velcro şi se pot folosi pentru bretele cu lăţimea între 6 şi 12 cm.

Compoziţie: Faţă si dos - 100% bumbac organic. Umplutura - 100% bumbac.


No comments:

Post a Comment