Thursday, December 8, 2011

Boba cucereşte România - review Zirka din judeţul Prahova

Chiar dacă nu a reuşit să testeze Boba la maxim, din anumite cauze, Zirka ne-a trimis un review frumos:


Fetelor! OK, şi băieţilor...cei care sunteţi suficient de "bărbaţi" încât să purtaţi o Boba sau orice alt fel de carrier...Ţin să vă anunţ că "the dog days are over"! Sunt absolut încântată! După ce, mulţumită fetelor de la Kiddy Shop, am avut la dispoziţie o Boba de sucit şi răsucit pe toate părţile, am ajuns la concluzia că toată cheltuiala mea pe două cărucioare şi un carrier clasic (şi încă unul deloc ieftin) a fost aproape în zadar. Gata cu gălăgia aferentă urcatului în cărucior (şi coborâtului în aceeaşi măsură), gata cu urcatul a două etaje cu cărucior plus bebeluş şi mai ales, da, mai ales, gata cu durerile de spate! Vă sună a reclamă de la TV Shopping? Hi hi nu e, dar probabil entuziasmul meu mă determină să rostesc cuvinte mari.

Să vă spun, deci, mai detaliat ce şi cum: Boba a venit fain-frumuşel împachetată în cutiuţa ei în culori pământii într-o zi friguroasă de noiembrie. Încă de când am scos-o, m-a uimit cât de compact poate fi împachetată (semn că ar încăpea fără să mă dea de gol în geanta mea de oraş) şi ce culoare plăcută are, deşi probabil a fost deja spălată de câteva ori (Boba a ajuns la mine la sfârşitul campaniei). A urmat apoi un moment în care recunosc că am fost puţin rătăcită fiindcă a trebuit să mă uit în cărticica de instrucţiuni ca să ne cunoaştem mai bine. A fost până la urmă supersimplu: hop Boba pe şolduri, hop bebe Vlăduţ în braţe şi hop curele peste umeri. E drept totuşi că mi s-a părut puţin ciudat modul în care se reglează curelele peste şolduri, dar e oricum de preferat clasicelor "catarame" de reglare. De asemenea, nu a fost tocmai cel mai uşor să-mi reglez şi restul curelelor cu godacul în braţe, dar presupun că odată ce ai o Boba numai a ta, poţi să o pregăteşti dinainte cu reglajele ce ţi se potrivesc. Sau poate voi, alte mămici din toată ţara, aveţi un copilaş mai mare, mai înţelegător şi mai răbdător şi va va fi mai uşor să reglaţi Boba cu el în braţe/spate.

Vlăduţ încă nu împlinea 6 luni când am testat Boba şi afară era un frig de înţepeneai. Aşa că prima ieşire cu Boba a rezultat de fapt într-o plimbare prin casă care după 10 minute s-a transformat în şedinţă de somn pentru Vlăduţ şi timp de butonat telefonul pentru mămică.

A doua ieşire chiar a fost o ieşire. Una cu surle şi trâmbiţe pentru că a trebuit să ne îmbrăcăm gros amândoi şi să încăpem confortabil toţi trei: mami, Boba şi Vlăduţ. Trebuie să recunosc că nu a fost cea mai reuşită plimbare, dar asta şi pentru că Vlăduţ e încă destul de mic şi încă nu are o stabilitate foarte bună. Acesta fiind de altfel şi motivul pentru care Boba a stat la mine doar câteva zile, după care am decis să o trimit mai departe ca să se bucure şi alte mămici de ea. Aş spune că Boba este probabil mult, mult mai bună pentru copilaşi puţin mai mari. Sau...saaaaaau...ştiu tot de la KiddyShop că a apărut şi Boba 3G care este potrivită şi pentru nou-născuţi, ceea ce probabil transformă Boba în soluţia de purtare perfectă. Oricum, fiind mămică de băiat, ştiu cât de important e pentru ei să stea aproape de mami. Spun asta pentru că am constatat că în special mamele de băieţei îşi poartă copilaşii (sau poate a fost o pură coincidenţă), ceea ce ar fi de înţeles cunoscut fiind faptul că băieţeii sunt mult mai....mămoşi, cum ne place nouă sa le spunem.

Una peste alta, Boba prezintă nişte avantaje clare faţă de carrier-ul meu clasic (căci doar cu el am putut face comparaţia): este mult mai comodă şi mai blândă cu umerii şi spatele meu, este mult mai uşor de "îmbrăcat" şi în plus e cu mult, mult, mai frumoasă :D. Nu pot decât să fiu recunoscătoare gestului frumos al KiddyShop de a "lansa" cele câteva Boba prin ţară, ocazie cu care o Boba a aterizat şi în Prahova la

Zirka şi Vlăduţ

Cu drag :)



Editare 9 decembrie: Din moment ce Zirka nu a reuşit complet să testeze Boba, din anumite motive medicale, i-a trimis-o prietenei ei, Năusica. Ea ne-a trimis următoarele rânduri:


"Am încercat Boba datorită prietenei mele şi partenerei mele între ale copiilor. La început am fost reticentă, deşi Paul nu doarme în timpul zilei altfel decât în ham, dar apoi m-a cucerit total. E uşor de pus, ceea ce e perfect că nu trebuie să îmi contorsionez copilul, nu are tot felul de chingi care să mă incomdeze - pentru că aşa să vă imaginaţi că stau cu Paul câte 30-40 de min să doarmă întinsă pe pat în tot felul de poziţii incomode - şi cel mai mare plus este foarte aproape de mine. Îmi simte inima şi adoarme foarte repede. M-am tot întrebat dacă e bine ce fac, dacă e ok să îl ţin aşa şi dacă nu se obişnuieşte, cert este că în acele câteva zile BOBA mi-a uşurat zilele considerabil. Paul era mai odihnit şi puteam să mă bucur şi împreună cu copilul meu de micile ghiduşii pe care le face zilnic.

Recomand BOBA cu căldură oricărei mămici.

Cu stimă,

P.S. M-a lăsat Paul să scriu acest mail, de obicei vrea atenţia mea, ştie că va primi o BOBA:):):)

No comments:

Post a Comment