Thursday, December 15, 2011

Mesaje Natural Parenting de sărbători

Pentru alegerea mesajelor de la Body-urile de Natural Parenting am apelat şi la MoniQ, care ne-a dat nişte texte atât de faine, încât nu puteam să nu le scriem aici. Voi trece şi celelalte idei ale noastre. Multe nu am putut să le alegem din cauza textului prea lung, dar sunt tare frumoase:


Alăptare

(http://kiddyshop.ro/index.php?route=product/product&path=52_74&product_id=211)


Neaua cade-n noaptea vie
De Crăciun, şi mama mie
Îmi dă iubire cu lapte
Şi-adormim îmbrăţişate. (Slogan body pentru fetiţe)
(© copyright MoniQ)


Clopoţei răsună-n lume
Asta-i noaptea fericită
Mama-mi dă lapte-minune
Şi iubire înzecită.
(© copyright MoniQ)




Sigur bebeluş grăsun
Voi fi de acest Crăciun
Alăptat, iubit şi bun.
(© copyright MoniQ)


Mamă, copilăria mea e fericită atunci când privindu-mă în oglinda laptelui tău mă văd nesfârşit.
(© copyright MoniQ)


De Crăciun, în Sfânta noapte,
Sunt un mândru papă-lapte!
(© copyright MoniQ)




Papa poate să aştepte, eu am laptele meu viu
Cu aromă de sarmale şi cozonac fistichiu!
(© copyright MoniQ)


Mama îşi doreşte de Crăciun să cresc mândru şi mirabil din trupul ei de lapte.
(© copyright MoniQ)


Sunt un bebeluş fraged ca un măr copt cu scorţişoară şi dulceaţă de vişine care aduce în casă aromă de sărbătoare.
(© copyright MoniQ)


Depozitez lapte matern. Deschis non-stop, chiar şi în perioada sărbătorilor!
(© copyright MoniQ)


Leru-i ler în dulce ger
Beau lapte de la mămica,
Să nu rămân atâtica!
(© copyright MoniQ)


It's a wonderful life of breastfeeding!
(© copyright MoniQ)


I'm dreaming of a white Christmas, just like my mammy's milk.
(© copyright MoniQ)


I'm very sure that Scrooge was not breastfed. sau Certainly Scrooge wasn't breastfed!
(© copyright MoniQ)


Mama face lapte bun
Şi de Crăciun!
(© copyright Kiddy Shop)


Sunt cozonăcelul mamei
Umplut cu lapte bun!
(© copyright Kiddy Shop)




Moşule, aş vrea să-ţi spun
Să-i dai mamei lapte bun!
(© copyright Kiddy Shop)


Mami, dă-mi lăptic sub brad
Aromat cu scorţişoară!
E o reală comoară
Ţiţi bun, ţiţi drag!
(© copyright Kiddy Shop)


Mami, eu ţi-am colindat un pic,
Primesc şi eu puţin lăptic?
(© copyright Kiddy Shop)



Babywearing

(http://kiddyshop.ro/index.php?route=product/product&path=52_74&product_id=212)


Mama-şi poartă copilaşul
De Crăciun printre colinde
Fericit e odoraşul
Cuibărit la sân fierbinte.
(© copyright MoniQ)


Şi în anul care vine vreau la fel să fiu purtat
Fie vară, fie iarnă, la al mamei piept curat.
(© copyright MoniQ)




Tata mă poartă la piept.
Sărutarea lui despleteşte gerul
Şi-neacă noaptea în lumină.
(© copyright MoniQ)


Cerul neaua îşi răstoarnă
Sunt purtat la piept prin iarnă.
(© copyright MoniQ)




La mami-n braţe mă simt king
De Anul Nou vă sorcovesc din sling!
(© copyright MoniQ)


Doar Kiddyshop îmi înnoieşte garderoba
De Anul Nou vă sorcovesc din Boba!
(© copyright MoniQ)




Sunt un copil senin cu păr bălai
De Anul Nou vă cânt colinde din mei tai!
(© copyright MoniQ)


Beau lapte de la mama şi nu mănânc kebab
De Anul Nou vă sorcovesc din wrap!
(© copyright MoniQ)




Mama mă ţine-aproape să nu o iau la trap,
De Anul Nou vă sorcovesc din wrap!
(© copyright MoniQ)


De Anul Nou pe mama o prinde ritm de rap
Mie mi-e bine-n braţe înfăşurat în wrap!
(© copyright MoniQ)




Diana Mateescu e lady of the ring
Ea mi-a croit cu drag acest minunat sling!
(© copyright MoniQ)


Diana Mateescu e lady of the ring
Ea de Crăciun mi-a desenat un sling!
(© copyright MoniQ)




Chiar de-ntr-o zi voi fi atras de jogging
La masa de Crăciun stau cuminţel în sling!
(© copyright MoniQ)


From my mother's arms I can jingle all the way.
(© copyright MoniQ)




Mami, poartă-mă aproape
şi de Crăciun
Cum poartă Moşu sacu-n spate
Eu sunt cadoul tău, îţi spun!
(© copyright Kiddy Shop)


Pentru anul care vine
Îmi doresc să fiu cu mama
Lângă ea mă simt eu bine
Să-i aud şi răsuflarea.
(© copyright Kiddy Shop)


Şi în anul care vine
Mami, poartă-mă cu tine!
(© copyright Kiddy Shop)



Cosleeping

(http://kiddyshop.ro/index.php?route=product/product&path=52_74&product_id=213)


Dorm cu mama şi cu tata
Ca-ntr-un cuib de rândunică
Am aromă de pâinică
Iarna toată, fermecată.
(© copyright MoniQ)


Ce dacă-i ger!
Lângă mama dorm ca pe o aripă de înger.
(© copyright MoniQ)


În somn tot frigul se topeşte
Dorm cu părinţii noaptea-ntreagă,
Hai să vă spun pe englezeşte
Cosleepingul nu e de şagă!
(© copyright MoniQ)




În somn tot frigul se topeşte,
Dorm cu părinţii, înţelegi
Hai să vă spun pe englezeşte
Cosleepingul ne face-ntregi
(© copyright MoniQ)


În somn tot frigul se topeşte
Dorm cu părinţii, se-nţelege
Hai să vă spun pe englezeşte
Cosleepingul la noi e rege!
(© copyright MoniQ)


Cosleepingul ne întregeşte
Dormim cu toţi pe englezeşte!
(© copyright MoniQ)




Because I'm a cosleeper, the nightmare before Christmas is out of the question!
(© copyright MoniQ)


De Crăciun şi-n anul care vine
Vreau să dorm cu mama mea
Să fie aproape de mine
Dacă am nevoie de ea!
(© copyright Kiddy Shop)


În 2012 eu dorm cu mama mea!
Aşa o simt aproape
Să pun mâna pe ea
Şi uite aşa începe
Copilăria mea
Cu încredere în mine şi în ea!
(© copyright Kiddy Shop)


Şi în anul care vine,
Mami, eu dorm tot cu tine!
(© copyright Kiddy Shop)



Alaptare + Cosleeping


Mama dulce să mă culce de Crăciun
La al ei fierbinte sân, lângă laptele ei bun.
(© copyright MoniQ)



All 3 in 1


Dragă moşule, eu vreau
Să fiu alăptat, purtat,
Iară noaptea să nu stau
Singur în pătuţ uitat.
(© copyright MoniQ)




Vă reamintim că puteţi achiziţiona pachetul de 3 body-uri cu 15 ron reducere.



1 comment: