Saturday, March 28, 2015

Cosmetice organice pentru copii și bebeluși Earth Friendly Baby/Kids - acum la KiddyShop!

Deși eu nu prea am folosit produsele Earth Friendly Baby, colega mea e fan de mulți ani, așa că vă garantează pentru ele, sunt niște produse excelente!

Am adus:


Vă reamintim de pe blogul nostru cât sunt de importante ingredientele din produsele cosmetice, având în vedere că oricât le-am limpezi, tot rămân pe piele, de unde sunt absorbite în organism și ajung în ficatul și în sângele copiilor noștri, provocându-le boli endocrinologice, hematologice, alergii, astm și chiar și cancer. Am mai scris despre ingredientele din produsele pentru bebeluși aici.


De ce cosmetice organice și nu cosmetice obișnuite?

Cosmeticele organice:
- nu conțin parabeni, SLS,
- sunt făcute doar din produse organice și naturale, și anume plante și fructe organice

Cosmeticele neorganice conțin:
- DMDM hydantoin și imidanzolidinyl urea: substanțe care se găsesc în produsele cosmetice și provoacă reacții toxice.
- Parfum și coloranți: afectează sistemul nervos și pot provoca reacții alergice și cancer
- Methylchloroisothiazolinone și methylisothiazolinone: compuși chimici extrem de toxici, pot cauza alergii și probleme ale sistemului nervos.
- Parabeni: conservanți chimici prezenți în majoritatea produselor cosmetice, pot cauza dezechilibre hormonale.
- Triclosan și triclocarban: substanțe antibacteriene ce pot cauza probleme cu glanda tiroidă, însă afectează și mediul înconjurător.
- Trietanolamina (TEA), poate cauza alergii și intoxicații.

No comments:

Post a Comment