Sunday, January 5, 2014

Boba Air - bun și pentru copii mari

Mergeți în concediu cu un copil mai mare care de obicei umblă? 

Nu aveți loc în bagaj de (încă) un marsupiu Boba Carrier?

În poșeta sau geanta cu care vă plimbați nu aveți mult spațiu?


Boba Air se face mic cât un port-fard, încape în orice geantă și îl veți avea la îndemână astfel pentru momentele în care copilul totuși obosește și cere să fie dus în brațe. Ce brațe sau ce spate rezistă la o lungă plimbare fără un marsupiu?

În octombrie 2013 am fost într-o mini-vacanță în Budapesta. Puiul meu mare a obosit la un moment dat și a vrut la mine. Boba Carrier este marsupiul preferat al soțului meu, așa că i l-am lăsat lui ca să-l ducă pe cel mic. Eu l-am plimbat pe piticul cel mare în Boba Air.

Ce ne-am fi făcut fără el? Poate chiar ne-am fi enervat pentru că la 4 ani și 16 kg nu mai rezistă după vreo 7 km de mers pe jos și vrea în brațe :)).  Sau poate rămâneam cu dureri de spate sau de brațe de la căratul lui în brațe sau pe gât până la hotel. Nu vom afla niciodată, pentru că am ales varianta în care toți suntem veseli și fericiți într-o frumoasă capitală europeană!




No comments:

Post a Comment