Monday, October 15, 2012

În încheierea Săptămânii Internaționale a Bebelușilor Purtați

Nu am avut timp să vă arătăm că am updatat puțin PDF-ul creat anul trecut, cel despre purtarea bebelușilor. Este un link foarte căutat la noi pe site, și ni s-a părut normal să îl aducem la zi puțin. Îl puteți găsi aici. De ce este atât de căutat? Eu cred că din cauza formatului pdf, care permite salvarea lui locala pe orice calculator, cunosc multe mămici care astfel l-au imprimat sau l-au trimis prin mail ca atașament bunicilor care se îndoiau de siguranța wrap-ului folosit cu cel mic. 

Puteți citi postările noastre pe tema babywearing-ului de pe blog. Găsiți linkurile tuturor articolelor aici. De asemenea pe pagina noastră de distribuție a produselor Boba, babywearing.ro, avem o secțiune în care strângem linkuri utile pe tema purtării bebelușilor de oriunde le găsim de pe internet. Le puteți vedea oricând aici.

  
Și ne amintim cu nostalgie cum toamna trecută era în plină desfășurare campania Boba Cucerește România!...

În plus, am creat tot anul trecut o pagină specială pentru Săptămâna Internațională a Bebelușilor Purtați, în care am adunat mai multe informații utile pe tema purtării bebelușilor.

Am făcut special pentru această săptămână de sărbătoare o sesiune foto cu Boba Mini. Toate pozele le puteți vedea aici. Dar vă facem cunoștință și aici cu Iza, Maia și Alex:





Ce am mai pus interesant în această săptămână pe Facebook:

Linkuri:

Despre Săptămâna Internațională a Purtării Bebelușilor, la știrile Prima TV.

O emisiune lungă și frumoasă de peste Prut.

Camelia ne-a făcut să lăcrimăm. A scris o postare atât de frumoasă și de emoționantă, și-a pus sufletul în ea într-un mod atât de vizibil... Despre o carte frumoasa, istoria lor personală și un Boba Mini.

Cât de frumos vorbesc timișorencele despre purtare.

Un exemplu perfect de Carrying On Traditions, tema acestui an a Săptămânii Internaționale a Bebelușilor Purtați, tot din Republica Moldova.

Pe Antena 2, derulați la minutul 38:50. Corina și Claudia au vorbit despre purtarea bebelușilor. 

Un articol complet și ușor de înțeles despre avantajele purtării bebelușilor și despre alegerea unui mijloc de purtare sănătos, de la Dr. Susan Markel.


Imagini:

(Poziția ergonomică a picioarelor, cea în formă de M, așa cum stau ei în mod natural în brațe. Astfel recunoașteți un marsupiu sănătos, spre deosebire de cele în care picioarele le atârnă în jos - via paxbaby.com)






Filme:
Îl pun primul pe cel mai drag sufletului meu:





















No comments:

Post a Comment