Sunday, November 6, 2011

Celebrităţi care îşi poartă copiii - Update la "Aşa şi asa"

Vor urma câteva postări cu update-uri, cu poze găsite după ce am postat respectiva categorie. Am vrut să fac asta cu riscul că voi plictisi sau voi enerva. Colega mea m-a întrebat dacă vreau să am baza de date completă :D. Nu ştiu dacă e posibil, cred că se ascund prin internet şi poze peste care nu am dat în căutarile mele. Dar oricum pot spune că este o organizare aproape completă, cea mai plină de poze din câte am văzut până acum. Nu o spun ca să mă laud :D. Dar chiar şi site-urile de profil (de babywearing sau de bebeluşi ai celebrităţilor) au doar postări cu câte 3-4-5 poze. Din cât am cutreierat internetul în ultimele zile / săptămâni pe tema asta, nu am găsit o astfel de postare, cu (aproape) toate pozele vedetelor care îşi poartă copilaşii.

La final voi aduna toate linkurile într-o singură postare, să fie mai uşor de găsit.


Azi, un update la postarea “aşa şi aşa”, cea cu poze care ar putea fi considerate la ambele categorii, sau în care nu se vede clar dacă mijlocul de purtare e folosit corect.



În ordine alfabetică:


Alanis Morisette şi Mario "Souleye" Treadway (îl susţine de fapt în braţe şi bebeluşul stă într-o poziţie în care poate respira)



Soţia lui Ethan Hawke, Ryan Shawhughes (îl ţine de fapt în braţe)



Gwen Stefani (sper că l-a acoperit cu coada slingului doar pentru paparazzi



Jennifer Connely (a mai avut o poză asemănătoare în postarea la care ne referim)



Julia Roberts (într-un carrier care pare ok)



Kate Hudson (îl ţine de fapt în braţe)



Keri Russell (îl ţine de fapt în braţe)




Liev Schreiber (îl ţine de fapt în braţe)






Neal McDonough (are un wrap pe el şi un sling în mână, dar nu ştim cum le foloseşte)



Soţia lui Noah Wyle (nu stă foarte sănătos fetiţa, dar e mare deja şi sigur nu e ceva foarte nociv, ci e ca şi cum s-ar da în leagăn :D)





Pete Wentz (din nou în maşinăria în care copilul nu stă atârnat ca într-un chilot)








Şiiiii supriza vine în forma filmului cu Eric Dane în rolul lui Mark Sloan din Anatomia lui Grey:








VA URMA


No comments:

Post a Comment