Wednesday, November 30, 2011

Boba cucereşte România - review Denisa din Floreşti, Cluj

Am primit un review frumos şi de la Denisa din Floreşti, judeţul Cluj:



După o lungă aşteptare plină de nerăbdare a venit şi 19.10.2011 :) Minunata zi în care am reuşit să facem şi noi cunoştinţă cu BOBA! Am auzit atâtea lucruri bune despre ea, cum să mai rezişti tentaţiei? Cu multă grijă o spălăm şi o punem la uscat aşteptând cu nerăbdare ziua următoare când Agnes [fiica mea] o va încerca pentru prima dată.

Vreau să vă spun că a fost o dragoste la prima vedere. Vremea nu a fost foarte bună cu noi în acea perioadă a lunii, astfel a fost de un mare folos să nu mă chinui cu căruciorul la plimbare, dar nu am reuşit să facem prea multe poze... Ne-am înţeles de minune şi mi-a plăcut foarte mult.


Nu este chiar slăbuţă fetiţa mea, dar în BOBA parcă aveam o pană pe umeri. E minunat să îţi poţi purta puiul pe braţe şi mai mult de atât să nu simţi că te incomodează sau că imediat o scapi. Îmi place să o simt alături pe fetiţa mea şi să o pot săruta, să îi pot şopti la ureche ceva simplu cum este un "scumpă!" sau "te iubesc", şi e minunat să vezi cum stă liniştită în braţele tale şi brusc se lasă pe spate ca să te privească şi să te poată mângâia. Cea mai mare minune din viaţa noastră este fetiţa aceasta minunată pe care o iubim şi care vrem să fie aproape de noi în fiecare moment peste tot!

Mi-a fost utilă şi în casă când micuţa mea prinţesă era mai necăjită şi vroia numai în braţe lângă mami, astfel cu ea în BOBA mâinile mele erau libere să pregătească mâncărica sau să aranjeze ceva prin casă ca să pot apoi să stau cu micuţa la o joacă!


E superbă BOBA şi datorită faptului că poziţia în care stă bebicu' în ea ajută la şoldurile bebelului [noi am avut displazie de şold bilaterală şi... ştiu prin ce am trecut 3 luni... şi câte ganduri negre mai apar uneori...], spatele este într-o poziţie corectă, nu te incomodează deloc la mers, e superb!...

Sunt şi o mămică mai mult singură cu puiul meu, deoarece soţul lucrează mult... astfel... am reuşit să facem o echipă foarte bună în acele 2 săptămâni şi cu tare mare greu ne-am despărţit de noul nostru prieten... Şi credeţi-mă... chiar dacă nu am reuşit noi să facem multe poze, iar câte am făcut nu sunt foarte spectaculoase... am fost şi suntem încântaţi de BOBA şi chiar am vrea să o avem acasă :P.


Vă mulţumim pentru şansa de a o proba... şi sperăm să rămână la noi la final.....



No comments:

Post a Comment