Thursday, June 20, 2013

Au revenit produsele Weleda + un produs nou pentru baie

(Săptămâna trecută am uitat să vă anunțăm, în cazul în care le așteptați, că am reînnoit stocul la produsele Sodasan, Sonett și Mayam.)

Acum au revenit în stoc produsele Weleda, dacă le-ați așteptat, aici le puteți vedea pe toate. Săpunul cu gălbenele, Pasta de dinți pentru copii, Uleiul pentru masajul perineului, Uleiul pentru burtica bebelușului (împotriva colicilor), Loțiunea de corp cu gălbenele, Loțiunea de curățare (gel de duș + șampon).

Am reînnoit stocul și la mult iubita Cremă de funduleț, împotriva eritemului fesier. Aceasta o numim separat pentru că are un nou ambalaj și o nouă compoziție, fără uleiurile esențiale ce îi dădeau un parfum natural plăcut, pentru a fi acum și mai blândă cu pielea bebelușilor.



Și am adus un produs nou. Pentru a vă ușura modul în care îi faceți bebelușului băiță, am adus noua Cremă pentru baie cu gălbenele, din care se pun câteva picături în cada cu apă și nu mai trebuie să vă stresați cu spălat și limpezit. Vă puteți juca doar cu copilul în timp ce se curăță astfel singur stând în apa de baie.


No comments:

Post a Comment