Wednesday, February 6, 2013

Modele noi de scutece textile Charlie Banana ♥ ♥


Am pus în titlu două inimioare dintr-un anumit motiv. O inimioară este pentru scutecelele gen Valentine’s Day, cu inimi roșii, albastre și cupluri de îndrăgostiți. Și cealaltă inimioară aș fi vrut s-o pot scrie mai mare, pentru că reprezintă faptul că am descoperit modelul preferat de scutec textil! Oricum scutecele refolosibile Charlie Banana erau preferatele mele, dar acum, să văd noile printuri Boot-Camp, cu imprimeu Camouflage...

Dar să vă prezint noutățile:


  •       Toate scutecele au acum un nou sistem de reglare a dimensiunii elasticului de la piciorușe, pentru o redimensionare rapidă și ușoară, cu o singură mână. Astfel, acum aveți parte de același material din elastic ca în versiunile anterioare ale scutecelor de dimensiune unică, dar puteți să ajustați ușor elasticul de la picioare cu un design ca cel al sutienelor, care nu alunecă. Puteți astfel să schimbați dimensiunea scutecului de la mic la mare într-un pas foarte rapid și ușor. Mult mai repede de manevrat decât clasica bandă elastică cu nasture.
  
  •       Am adus un model nou Uni, o culoare vernil, numit Sage:
 
  •        Am adus două modele din colecția Fashion Lovey&Dovey, pe alb și pe galben:
   
 
  •        Am adus trei modele din colecția Fashion Red Petit Coeur, pe alb, verde și roz:
 

  •       Am adus trei modele din colecția Fashion Blue Petit Coeur, pe alb, verde și galben:
   
 


 
  •      Am adus un nou model de set economic, numit Butterfly, care conține cel mai vândut model de scutece Charlie Banana, cel cu fluturași:
 
  •       Last but really not least, am adus setul meu preferat :), Bootcamp:





No comments:

Post a Comment