Thursday, February 28, 2013

Bicicleta de echilibru Wishbone 3 în 1 - ediție limitată Apple

Acum la Kiddy Shop găsiți bicicleta de echilibru Wishbone în designul ediție limitată Apple.

Mâncarea sănătoasă și mișcarea sunt două ingrediente esențiale pentru a avea copii fericiți și sănătoși. Chiar dacă pare de bun simț, realitatea este că acum copiii mănâncă mai mult și se mișcă mai puțin decât oricând.
Ideea pentru bicicleta “Apple-a-Day” le-a venit celor de la Wishbone (sau mai bine zis i-a lovit în cap, chiar ca pe Newton) din cauza că ei se inspiră mult din trecut. Așadar s-au folosit de înțelepciunea populară “un măr pe zi ține doctorul departe”, care e la fel de adevarată azi ca în urmă cu o sută de ani.

Pentru că și acum micile alegeri zilnice sunt importante. Noul design ediție limitată a bicicletei Wishbone, Apple-A-Day, a fost creat de Coralie Bickford-Smith. Ne inspiră să avem o dietă zilnică sănătoasă, cu fructe și legume proaspete și să facem multă activitate fizică.
Suntem mândri să vă prezentăm Bicicleta Apple pentru că mesajul pe care îl poartă chiar are importanță. Copiii activi și sănătoși au energia, încrederea și curajul să își urmeze visele și să își dezvăluie astfel un viitor strălucit.

Copii sănătoși
Copiii au nevoie de o dietă sănătoasă plină de fructe și legume proaspete. Copiii activi fizic au mușchi și oase puternice, dorm mai bine și au mai multă încredere în ei.

Știați că?...
...Distanța medie dintre casă și școală în Marea Britanie este de 20 de minute pe jos. Dar 41% dintre elevi sunt duși la școală cu mașina.
...Din 1969 procentajul copiilor americani care merg pe jos la școală a scăzut de la 42% la 16%. Acești copii stau la televizor în medie 4 ore pe zi.
...Industria fast-food-ului cheltuie anual 42 miliarde de dolari pe reclame care au drept țintă copiii mici. Un sfert din legumele consumate de copiii americani sunt cartofii prăjiți.
...Obezitatea infantilă s-a triplat în ultimii 30 de ani.

Merele
Nutriționiștii au încurajat dintotdeauna consumul merelor ca parte dintr-o dietă sănătoasă și asta dintr-un motiv întemeiat. Au puține calorii, sunt bogate în fibre și sunt pline de vitamine, minerale și antioxidanți.

Un măr are...
... de 3 ori mai mulți antioxidanți decât o portocală.
... aproape un sfert din necesarul zilnic de fibre.
... floridzin pentru densitatea osoasă.
... pectină pentru scăderea colesterolului.
... chercetină împotriva cancerului de plămâni și a astmului.


Câteva cuvinte din partea autoarei designului, Coralie Bickford-Smith – senior cover design, Penguin Books

Acum locuiesc în Londra și lucrez la Penguin Books ca designer de copertă, unde cred că am creat sute de coperți de cărți. Mi-a plăcut mereu să merg cu bicicleta. Când eram copil, dacă nu stăteam cu nasul într-o carte puteam fi găsită explorând terenul de la capătul drumului cu bicicleta mea. Când am crescut am studiat tipografia și comunicarea grafică la Reading University  – și în majoritatea timpului puteam fi zărită prin campus cu bicicleta.
Așa că am fost extrem de entuziasmată când cei de la Wishbone mi-au cerut să lucrez la acest proiect. Mi-a plăcut mult să creez ediția limitată din acest an a bicicletei Wishbone. Tema bicicletei acestui an este “un măr pe zi”. Ne reamintește despre importanța unei diete sănătoase și a unei copilării active. Acest mesaj e perfect pentru Wishbone Bike pentru că leagă laolaltă cele două idei, de nutriție și de activitate. Sper ca bicicleta Apple să inspire un sentiment de distracție în luarea deciziilor bune în dieta și în alegerea activităților în aer liber.

Ca designer, sunt inspirată de mișcarea artelor și meșteșugurilor. Eroii mei sunt William Morris și William De Morgan. Modul în care ei interpretează natura în modele frumoase întortocheate este uimitor și nu are azi mai puțină relevanță. De asemenea îmi face plăcere să mă gândesc la materialele folosite în design și la procesul de creare a produsului final. Bicicleta Wishbone este un produs proiectat și meșteșugit frumos. A fost interesant pentru mine să stăpânesc designul unui obiect atât de diferit de o carte. M-am distrat mult creând modelul pentru bicicleta Apple, să mă gândesc la culori și la insecte. Sper ca entuziasmul ce l-am simțit pentru acest proiect să strălucească în exterior din designul meu.

Puteți afla principalele caracteristici ale bicicletei Wishbone și puteți admira modelul Apple în acest film:





Mai multe despre bicicletele Wishbone puteți citi pe site-ul nostru aici.



No comments:

Post a Comment