Sunday, October 16, 2011

Câştigătoarea unui Boba Carrier în Săptămâna Internaţională a Bebeluşilor Purtaţi



Când ne-am înscris ca sponsori am spus hotărâte că nu ne plac concursurile cu voturi şi vrem altceva. Am anunţat că vom oferi un Boba Carrier celei mai frumoase fotografii! Da, e subiectiv, dar chiar am crezut că vom fi în stare să alegem cea mai frumoasă fotografie cu o mămică ce îşi poartă cu dragoste puiul la piept!

Ei dar ce te faci când într-un grup de poze cu mămici purtătoare îţi plac mai multe poze? Era şi normal! Unele le-am apreciat pentru calitatea pozei, altele pentru bebeluşul fericit de la pieptul mamei, altele prin mijloacele frumoase de purtare, folosite corect, altele prin ingeniozitate! Ne venea să dăm câte un Boba Carrier aproape tuturor mămicilor! Ca să nu mai spun că multe dintre mămici îmi sunt prietene bune în viaţa de zi cu zi (inclusiv una din cele 2 best friends ale mele s-a înscris :)) ), altele îmi sunt prietene dragi în lumea virtuală... Greu, greu să îţi păstrezi o doză de obiectivitate! În plus, noi suntem două mămici la Kiddy Shop, aşa că am avut preferinţe diferite.

Pe la mijlocul săptămânii eu am ajuns la concluzia că poate ar fi mai bine dacă aş selecta cele mai frumoase poze şi apoi aş trage la sorţi. Dar colega mea mi-a zis că e mai corect, dacă tot tragem la sorţi, să includem toate mămicile. Dacă stăm să ne gândim bine, poate chiar acele mămici care nu s-ar fi încadrat în selecţia mea ar fi avut cea mai mare nevoie de un mijloc de purtare sănătos.

Aşa că... după ce am făcut degeaba 3 documente cu sferturi de finală, semifinale şi finale :)), am ajuns la domnul Random. Într-un fel, aşa voi dormi mai bine noaptea, pentru că nu voi fi stresată că am supărat pe cineva prin excludere.



Random.org spune că.....









Premiul nostru, un Boba Carrier











merge la...













ZOOZIE MAMI!!!











care a scris la poză astfel: “Să mergi cu copilul astfel e o binecuvântare, o mare cinste, ai ocazia să te îmbeţi mereu cu mirosul ăla lăptos, să simţi nişte mâini mici căutându-şi adăpost într-ale tale, să vorbiţi câte în lună şi în stele, fiecare pe limba lui.
Purtarea bebeluşilor încurajează independenţa acestora (paradoxal, nu-i aşa?) şi este de mare ajutor când mama are probleme în iniţierea alăptării. Merită încercată de orice părinte.”


Ne bucurăm că este o poză care demonstrează că purtatul bebeluşilor te ajută să te menţii în formă :).

Zoozie Mami este una din cele aproximativ 20 de mămici dragi pe care le cunosc din lista de poze :)). Ştiu astfel că o poartă pe fetiţa ei, care are 3 anişori, chiar şi acum când e însărcinată. Şi mai ştiu că şi soţul ei a purtat-o şi o poartă pe Anda. Aşa că nu am nici o îndoială că Boba a aterizat bine :).

7 comments:

  1. Multumesc mult Raluca, nu-mi vine sa cred, chiar am remarcat usurinta cu care se pune si placerea pe care a icnercat-o catarat acolo un pusti drag si blond - care s-a lasat dus din carrier doar pentru a conduce o masinuta rosie.

    ReplyDelete
  2. Felcitari, Zoozie! Banuiesc ca vorbesti de frumosul Stefan al Ralucai :D.

    Sa il folositi sanatosi! Nu uita sa ne trimiti datele tale, sa iti trimitem premiul!

    ReplyDelete
  3. Sincer vorbind ne-am inscris aici in concurs fiindca imi doresc un Boba si pentru Hanna. Dar ma bucur ca v-a ajutat Mr Random sa ajunga Boba la zoozie ;) Va fi pe maini bune!

    ReplyDelete
  4. Miriam, multumim mult! Cine stie ce ne rezerva viitorul! Poate mai vine o promotie la timp pentru Hanna. Pupici!

    ReplyDelete
  5. Felicitari, Zoozie, ma bucur mult pentru voi, mai ales ca aveti nevoie! Ei, lasa, ca-mi iau eu Boba la urmatoarea fetita! :)

    ReplyDelete