Tuesday, August 2, 2011

Săptămâna alăptării la Kiddy Shop



Am ajuns aseară acasă din concediu şi azi deja am aflat de la colega mea că şi Kiddy Shop sărbătoreşte Săptămâna Mondială a Alăptării (1-8 august)! Cu o reducere de 20% la produsele Poartă-mă! Super afacere! Colega mea deja vrea să îşi mai cumpere şi ea un sling fix şi recunosc că mă tentează şi pe mine o acadea dungată! :))



De asemenea, nu uitaţi că la Kiddy Shop puteţi cumpăra sutienele de alăptare şi maieurile de alăptare La Leche League International! Toată lumea ştie că La Leche League e cea mai renumită asociaţie care susţine alăptarea şi care consiliază noile mame.



Tot pentru confortul unei mame ce alăptează, la Kiddy Shop puteţi găsi absorbantele refolosibile pentru alăptare Charlie Banana şi unguentul organic pentru mameloane, care ajută la regenerarea pielii şi e excelent împotriva ragadelor, de la Maison Boo Organics.



(Mai multe despre absorbantele pentru alăptare aici.)



Să nu uităm că se poate alăpta şi în Boba Carrier:

Nursing in the Boba Carrier from NAP, Inc. Baby Carriers on Vimeo.



(Mai multe despre Boba aici.)


Şi la fel de uşor se poate alăpta în Sleepy Wrap!


Nursing in the Sleepy Wrap from NAP, Inc. Baby Carriers on Vimeo.



(Mai multe despre Sleepy Wrap aici.)

No comments:

Post a Comment