Sunday, August 28, 2011

Boba Carrier te salvează la nevoie!

Eşti naşă la un Botez? Masa e de la 12 la 16 :D? Puiul tău doarme de obicei o oră la amiază în acel interval orar? Şi nu doarme fără tine? Şi evident, ca naşă, ar fi urât să lipseşti de la Botez? :D

Aceste întrebări mi le-am pus în 21 august, când am fost naşi la Botezul unui băieţel vesel, Matei, fiul verişoarei mele dragi. Evident că dacă nu aveam Boba, aş fi ales fericirea copilului meu înaintea oricărei alte obligaţii. Dar dacă s-a putut să le îmbin ambele...

Alex s-a simţit minunat la Botez, s-a jucat cu toţi copiii şi nu voia să plece de acolo, nu voia să doarmă de prânz. Aşa că a adormit fără să-şi dea seama, la sân, şi s-a odihnit bine de tot în Boba Carrier. Pentru el nu a mai contat că nu e linişte, era în siguranţă, la pieptul mamei lui. Şi auzea vocile cunoscute ale oamenilor apropiaţi. A dormit mai bine ca acasă. S-a trezit fresh şi vesel şi a continuat joaca.

Aşa că de ce să te stresezi ce să alegi între obligaţii şi liniştea şi fericirea puiului tău? Când totul poate să fie îmbinat aşa de frumos!















1 comment:

  1. http://www.bobafamily.com/blog/2013/12/02/adventures-babywearing-weddings/

    ReplyDelete