Thursday, June 16, 2011

Renumitele produse Poartă-mă! - acum la Kiddy Shop!



Toată lumea a auzit deja de produsele Poartă-mă!, renumite pentru inovaţia pe care au adus-o şi pentru calitatea nemaipomenită.

Am vrut neapărat să ne întregim gama de mijloace de purtare a bebeluşilor şi copiilor cu produsele Poartă-mă! pentru că nouă personal ne-au fost de mare ajutor. Ne plac la nebunie toate produsele Poartă-mă! şi suntem foarte mândre că aceste produse sunt fabricate în România (deşi ai pune pariu pe orice că sunt făcute la cea mai renumită fabrică din lume, sunt deosebite!).

Atunci când am gândit deschiderea unui magazin axat pe natural parenting şi creşterea sănătoasă a copilului, aveam în gând wrap-urile Sleepy Wrap şi slingurile Poartă-mă!. Pentru că pentru noi personal, aceste mijloace de purtare sunt absolut reprezentative pentru categoria lor.

Aşadar, la Kiddy Shop veţi putea cumpăra de azi slinguri fixe (pouch-uri), slinguri reglabile (cu inele), wrapuri elastice, wrapuri neelastice (ţesute) şi mei-tai-uri.













No comments:

Post a Comment