Wednesday, June 15, 2011

Produse Maison Boo la Kiddy Shop!

De azi la Kiddy Shop veţi putea găsi produse organice pentru copii Baby Boo!



Am scris mai demult despre importanţa ingredientelor din produsele cosmetice şi în mod special despre ingredientele din produsele pentru bebeluşi şi impactul lor asupra organismelor micuţilor. Vă rugăm să citiţi aceste postări.

De asemenea ne amintim cu emoţie cum am adus pentru prima dată în România în ianuarie 2009 produsele Baby Boo. Dupa ce am închis atunci magazinul am rămas cu un stoc mare de produse Baby Boo pe care am ajuns să le folosim cu plăcere noi şi prietenii noştri. Toată lumea a fost foarte mulţumită şi ni s-a cerut insistent să aducem produse Baby Boo din nou.



Aşa că, la Kiddy Shop aveţi oportunitatea să cumpăraţi o gamă variată de produse cosmetice bio pentru copii.

No comments:

Post a Comment