Thursday, July 4, 2013

Două produse noi Mayam

În primul rând un anunț: am refăcut stocurile la unele produse Sodasan, Sonett și Mayam, deci dacă erați în așteptare, puteți reverifica acum.

Acum, despre produsele noi:

Am adus Apă de albăstrele. De ce? Pentru că făcând liste pentru primul concediu de familie în 4 am citit mult de cât de util este acest produs. În două mari utilizări estivale:
- pentru ochi - pentru igienă, pentru iritații oculare, dureri, canale înfundate, conjunctivită, etc.
- pentru îngrijirea și refacerea pielii sensibile a copiilor după ce au stat la soare.



Și am mai adus ulei de gălbenele pentru că de când copilul meu mai mic a fost nevoit să facă, la o lună, un tratament foarte agresiv pentru pneumonie, ne luptăm cu iritații ale pielii. Folosim acest ulei mai ales în apa de baie, pentru ca pielea lui să absoarbă fix cât are nevoie, fără excese uleioase. Dar se poate folosi și în prepararea propriilor creme homemade pentru bebeluși. În plus, e excelent pentru a calma pielea după expunerea solară.





No comments:

Post a Comment