Tuesday, May 22, 2012

Kiddy Shop în blogosferă: despre scutece textile și giveaway Boba

Printr-o întâmplare, ambele postări au fost publicate acuma seara, deși nu au nici o legătură.



Simona scrie pe totmai.ro și pe Jurnal de nutriție. Mereu cu informații pertinente, la zi, din domeniul nutriției. Încă de dinainte de Kiddy Shop ne-am împrietenit, când povesteam despre cartea lui Shazzie de creștere a copiilor, pe care amândouă o citisem. Am evoluat împreună spre noi informații din acest domeniu și am admirat-o mereu pentru curaj și sinceritate, dar mai ales pentru determinarea cu care se informează, chiar dacă ceea ce descoperă îi zdruncină standardele anterioare. Tot timpul mi-a fost alături cu sfaturi în ceea ce privește alimentația. Și mi-a fost aproape și când am deschis magazinul Kiddy Shop, alegând să cumpere de la noi de multe ori produse pe care poate le-ar fi găsit mai ușor în București. Îi mulțumesc mult pentru tot!

În urmă cu vreo 2-3 săptămâni m-a contactat și m-a invitat să scriu un guest post pe blogul ei, despre scutecele refolosibile, generalități care i-ar ajuta pe cititorii ei să-și facă o idee ce înseamnă aceste scutece. Mai ales pentru că ea folosește cu plăcere cu fetița ei ambele branduri de scutece din magazinul nostru, și Charlie Banana, și Tots Bots. Acuma seara a apărut pe blog: http://totmai.ro/baby-raw/scutece-colorate. Este prima dată când scriu pe alt blog și culmea e că nu am scris niciodată nici pe blogul acesta al nostru o postare generală despre scutecele lavabile, despre motivele pentru care le-ați folosi cu copiii dumneavoastră, despre tipurile de scutece, etc. Deci postarea de pe totmai.ro chiar trebuie s-o salvez undeva aici, în meniul de sus referitor la Scutece :).

Vă invit s-o citiți, are și două poze cu piticul meu cu scutece vesele. Și Simona a editat postarea foarte frumos și a aranjat-o mult mai bine decât o scrisesem eu, arată așa bine cu acele paragrafe ascunse care se desfășoară când dați click pe ele :D.






Ina nu cred că mai are nevoie de prezentare. Toată lumea a auzit despre blogul ei frumos, parfumat, delicat și savuros, Lifestyle Blog. Toată lumea îi admiră fotografiile frumoase și cred că toate mămicile au făcut torturi raw de pe blogul ei. Dacă nu, ar fi cazul :D. Cel mai sănătos desert posibil este, după părerea mea, un tort raw. Nici nu mai țin minte cum a aflat de mine, cum am ajuns sa ne împrietenim, prin intermediul shopului sau al blogului personal. Eu o citeam de multă vreme. Oricum, ea, faimoasa Ina, m-a sunat într-o zi, și eu am crezut ca leșin de emoție. Are o voce atât de blândă și duioasă și melodioasă, te lasă la final cu o stare de bine, de fericire, de liniște... e de vis. 

A ținut aproape de noi, am mai povestit și în scris, și la telefon, ne-a făcut să ne simțim importante, să ne simțim bine. Când am întânit-o în sfârșit, mi s-a părut că ne cunoaștem de o viață, pentru că ea are harul acesta, te face să te simți în largul tău. Și am admirat-o atunci ce mămică minunată e pentru Anais!

În apropierea aniversării noastre, ne-a venit ideea s-o rugăm, dacă vrea, să găzduiască un giveaway pe blogul ei. A fost de acord imediat! Și noi credeam că va scrie doar despre concurs, nu ne-am fi gândit că va povesti atât de frumos despre noi! Am citit emoționată postarea ei de acuma seara: http://floridecires7.blogspot.com/2012/05/cu-bebelusul-la-piept-giveaway-boba.html . Când am citit cât de frumos și natural scrie despre purtarea prințesei ei în brațe, mi-am amintit că la fel de mult mi-a plăcut cea mai recentă postare a ei despre alăptare

V-am mai spus cât de mult m-a emoționat postarea ei de azi? Și pentru ce a scris despre babywearing, și pentru ce a scris despre noi. Și veți observa în poze că a achiziționat două marsupii SSC Boba Carrier de la noi, una 2G Tweet și una 3G Kangaroo. 


La final trebuie să menționez că nici una din aceste postări nu a fost plătită. Cine le cunoaște pe Simona și pe Ina știu că ele scriu doar despre lucrurile în care chiar cred cu adevărat.



No comments:

Post a Comment