Friday, September 2, 2011

30 de mămici!

Până acum avem 30 de mămici înscrise în campania "Boba cucereşte România!". Cum am mai spus şi aici , unele Boba vor fi trimise chiar săptămâna viitoare, pentru că aşa am putut pune în tabel mai bine mămicile care au vrut în luna septembrie. Aşadar 3 grupuri vor începe testarea chiar săptămâna viitoare!

O Boba va merge la Florenţa în Sibiu, una la Lucia în Iaşi şi una aici la noi, la Ina în Baia Mare!








Mai sunt mămici care nu ne-au contactat cu datele lor personale şi care astfel nu au avut acces la tabelul cu programările, să vadă dacă sunt de acord cu perioada în care vor proba Boba.

Mai primim înscrieri până în 11 septembrie. Credeaţi că nu mai avem Boba? :)

Update: 30 de mămici şi un tătic!

Edit: În locul Inei din Baia Mare, o Boba va ajunge mâine la Alina din Bârlad! Deci Sibiul, Iaşiul şi Bârladul vor face în curând cunoştinţă cu Boba!

Şi sunt înscrişi până acum 30 de mămici şi 2 tătici!

2 comments:

  1. 29 de mamici si 2 tatici! ... ca eu testez numai cu numele. ;) carausul si impartasitorul de impresii va fi Sorin. :)

    ReplyDelete
  2. Heheee! Sa vedem, poate mai sunt atunci si alti tatici. Nici nu mi-am dat seama cand am scris titlul ca e un fel de discriminare :)). Trebuia sa spun 31 de familii sau 31 de parinti! :))

    Pupici!

    ReplyDelete