Saturday, February 18, 2012

Alţi doi detergenţi noi de haine la Kiddy Shop



Furnizorul nostru de detergenţi BIO nu mai avea pe stoc detergent Sodasan hipoalergen pentru haine. Stocul nostru s-a epuizat rapid, aşa că ne-am gândit să mai aducem alte două feluri de detergent pentru haine, să putem şi să puteţi trece uşor peste această “criză” :D.

Eu, cum am mai spus aici, din 2008 folosesc detergenţii Sodasan şi Sonett, şi pentru haine, şi pentru vase, şi pentru curăţenie. Povestea e mai lungă, şi e legată de lupta mea cu infertilitatea, pe care se pare că am învins-o trăind cât mai natural şi cât mai sănătos. În perioada sarcinii am folosit şi nuci de săpun, dar cum spălam foarte rar la 60 de grade, nucile nu prea dădeau randament la spălările la 40 de grade. Aşa că am ajuns acum să spăl de atâţia ani doar cu Sodasan si Sonett. Drept să spun, în afară de consistenţă, nu vad o diferenţă între ele. Nici la detergenţii de vase, nici la cei de haine. Sonett sunt mai lichizi, Sodasan mai concentraţi.

De ce am ales să aducem prima dată doar Sodasan? Pentru că îmi place mult mai mult ambalajul :D. Cred că dacă nu apărea acum această criză de detergent hipoalergen pentru haine Sodasan, nu aduceam în grabă o nouă gamă de detergenţi, mai ales din comoditate.

Aşadar, celor care îşi doresc un detergent de haine şi au constatat cu tristeţe că detergentul hipoalergen Sodasan nu mai este pe stoc, le oferim aceste două alternative. Eu le folosesc de ani de zile toate cu succes. Sodasan cu uleiuri esenţiale are un miros plăcut şi foarte discret. Şi Sonett hipoalergen e doar mai lichid decat Sodasan hipoalergen, în rest nu am sesizat vreo diferenţă de calitate. În timp vom aduce mai multe produse Sonett, dacă tot am citit atâtea lucruri frumoase despre companie.

Detergent lichid pentru haine color BIO Sodasan







Când scriu despre detergenţii BIO, despre companiile ce îi produc (Sodasan şi Sonett), despre filozofia din spatele deciziilor ingredientelor, mă umplu de frumos, de frumosul dat de faptul că mai există companii care fac alegeri bazate pe sănătatea oamenilor şi pe protejarea planetei, de frumosul dat de faptul că am posibilitatea să folosesc produse convenabile ca preţ care să fie sănătoase pentru mine, pentru familia mea, şi în acelaşi timp pentru planeta în care sper că vor trăi sănătoşi copiii, nepoţii, strănepoţii mei. Dar mă umplu şi de mirare, pentru că nu înţeleg de ce nu foloseşte toată lumea astfel de produse. I-am demonstrat într-o zi mamei mele ca per total detergenţii Sodasan şi Sonett sunt mai ieftini decât cei care îi cumpăra înainte. Dar chiar dacă îi considerăm mai scumpi decât cei mai ieftini detergenţi convenţionali, să nu uităm cum “plătim” în final, la cei neorganici, bolile ce ni le provoacă. Plata pentru natura distrusă nu o vom cunoaşte niciodata. 

2 comments:

  1. Draga mea, tu recomanzi detergentul lichid in favoarea celui praf?
    Eu n-am folosit niciodata det. lichid de niciun fel ptr masina de spalat desi au aparut de ceva vreme.
    Iar de un an de zile folosesc doar nuci de sapun si bicarbonat. Dar ma batea gandul mai demult sa iau si detergenti bio. Acuma ca ai scris si tu despre ei sunt un pic mai aproape de decizia finala.
    :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. In urma cu multi ani, pe vremea Arielului :)), am observat ca la unele masini de spalat raman pete de la detergentul praf, si cu cel lichid nu aveam probleme. De atunci am trecut la lichid, si apoi la nuci de sapun si lichid bio. Recunosc ca nici nu am citit ingredientele la cel praf, cumva mi se pare mai usor de creat in mod natural unul lichid decat unul praf (cum e si cel facut din decoct de nuci de sapun). Dar sper sa imi fac timp sa le cercetez si pe cele praf, sa vad ce contin.

      Delete