Sunday, February 5, 2012

"Al meu e mai bun decât Ryan Gosling" - 2

Vă ţinem la curent cu pozele de azi. Vă rog să mă anunţaţi dacă aţi postat vreo poză până acum, care nu apare în postarea aceasta sau în cea precedentă. Am observat că unele poze de pe wallul Kiddy Shop dispar.


 18. Andreea Sfarlea



19. Andreea Sfarlea



 20. Maria Magdalena Mihăilescu



21. Raluca Bradea



22. Moni si Natalia



 23. Mariana Zamfir



 24. Laura Radu



25. Raluca Bradea



 26. Nicol Trandafir



 27. Andreea Funieru



28. Andreea Funieru



 29. Andreea Funieru



 30. Ioana Ruxandra



31. Ioana Schilinka




VA URMA...

2 comments:

  1. :)) :)) :))
    Alta portie de ras
    Ce comice. imi vine sa va tuc pe toate.
    Ralu vin aici la tine de drag. sa sti.
    sunt bagata in proiecte pana peste cap. si mai sus de cap.
    am poze pregatite da' nu stiu cand le editez.
    Ce haiosi sunt toti bebelasii.
    ce sa mai zic de tatici :))

    ReplyDelete
  2. Nu mai apuc sa te bucur si acuma seara, sunt franta. Ramane pe maine :D. Pupici!

    ReplyDelete