Friday, November 4, 2011

Celebrităţi care îşi poartă copiii - Update la "Aşa nu" partea a doua

Vor urma câteva postări cu update-uri, cu poze găsite după ce am postat respectiva categorie. Am vrut să fac asta cu riscul că voi plictisi sau voi enerva. Colega mea m-a întrebat dacă vreau să am baza de date completă :D. Nu ştiu dacă e posibil, cred că se ascund prin internet şi poze peste care nu am dat în căutarile mele. Dar oricum pot spune că este o organizare aproape completă, cea mai plină de poze din câte am văzut până acum. Nu o spun ca să mă laud :D. Dar chiar şi site-urile de profil (de babywearing sau de bebeluşi ai celebrităţilor) au doar postări cu câte 3-4-5 poze. Din cât am cutreierat internetul în ultimele zile / săptămâni pe tema asta, nu am găsit o astfel de postare, cu (aproape) toate pozele vedetelor care îşi poartă copilaşii.

La final voi aduna toate linkurile într-o singură postare, să fie mai uşor de găsit.



Azi, un update la a doua postare de “aşa nu”, cea cu marsupiile în care copiii stau cu faţa către pieptul persoanei purtătoare.



În ordine alfabetică:


Amanda Peet





Angelina Jolie şi Brad Pitt











Ashlee Simpson




Britney Spears



Brooke Burke




Bruno Langley



Camila Alves (soţia lui Matthew McConaughey)



Cate Blanchett



Fiica Prim-Ministrului Australian
(aşa şi suna reclama din articolul unde am găsit poza, cumva ca dacă aceasta poartă Baby Bjorn, e evident ca acesta e cel mai bun... se pare că degeaba ai bani dacă nu te informezi...)



Ian Ziering



Jane Krakovski



Jill Hennessy



Soţia lui Josh Holloway




Julianna Margulies




Keri Russell










Liv Tyler



Luciana Damon (soţia lui Matt Damon)



Maggie Gyllenhaal



Marcia Cross






Melissa Etheridge



Myleene Klass



Naomi Watts



Natalia Vodianova




Nicole Kidman



Nigel Barker



Ric Pipino



Rod Stewart



Sara Gilbert




Stella McCartney



Vanessa Trump





VA URMA



No comments:

Post a Comment