Monday, June 24, 2013

Ce scutece de înot găsiți la Kiddy Shop - 2 în 1 chiloței de antrenament pentru oliță

Știți deja că scutecele de înot Charlie Banana sunt extrem de comode și de fine, eu recunosc că nu am mai văzut la alte scutece de înot un design așa confortabil. Bumbacul organic moale și fin din interior este divin. Absorbantul cusut în interiorul scutecului face ca acestea să fie singurele scutece de înot pe care le știu din care să nu curgă pipi pe picior în jos atunci când stați cu bebelușul pe plajă sau la piscină. În rest, ce am mai încercat, rețin doar materiile solide ale bebelușilor care nu mai sunt alăptați exclusiv.

Cine nu ar vrea să poarte așa ceva, cu cel mai fin bumbac organic? :D



În plus, cei de la Charlie Banana și-au dat seama că acest croi, cu protecție de PUL la exterior și absorbant mic în interior, este ideal pe post de chiloți de antrenament pentru oliță. Noi am mai primit în timp întrebarea dacă scutecul normal fără cele două inserturi ar fi ok pe post de chiloței de antrenament pentru oliță. E evident că acest slip de înot e mult mai potrivit, pentru că elasticul de la scutecul normal nu este la fel de fix pe piele fără niciun insert, pentru că nu rămâne cu niciun pic de absorbție, dar și pentru că nu are cum să fie la fel de comod. PUL-ul din exterior este identic celor de la scutecele textile. Așadar de anul acesta scutecul de plajă și de înot primește și denumirea de chiloței de antrenament pentru oliță. Cei care aveți deja slip de la Charlie Banana puteți încerca să-i folosiți și în acest scop.

Încă o noutate anul acesta: mărimea X-Large! Care a fost de asemenea foarte cerută de către clienții care s-au îndrăgostit de scutecele de înot Charlie Banana și au vrut și în anul următor. X-Large este pentru categoria de copii 13-25 kg!

Și acum vă putem prezenta toate modelele ce le avem:


















Vine vara, bine-mi pare
Acum am slip pentru mare!
Și eu vreau să văd la soare
Scutece cu inimioare!





No comments:

Post a Comment