Friday, June 28, 2013

Am renunțat la Poșta Română

Cu părere de rău pentru cei care ar fi preferat această modalitate de transport, am renunțat să mai trimitem colete cu Poșta Română. Am avut parte de

  • întârzieri foarte mari, dacă vă puteți imagina, inclusiv de o lună, iar de 2-3 săptămâni în mod frecvent
  • colete care ne erau returnate, deși cumpărătorii le-ar fi luat dacă ar fi fost anunțați că au primit colet. dar nu au primit niciun aviz
  • cumpărători anunțați de sosirea coletelor abia după multe zile, drept urmare când ajungeau la poștă în ziua următoare ori aveau de plătit o taxă de înmagazinare, ori coletele ne erau returnate
  • colete care nu ajungeau în stare bună la clienți
  • în funcție de oficiul poștal și de lucrătorul din momentul respectiv, mereu aveam emoții dacă este primit coletul :D. Asta am pățit-o doar eu, nu și colega mea care trimite în mod normal, vara trecută când ea era în concediu. Ba trebuia hârtie albă deasupra, ba trebuia și sfoară legată într-un anume fel, etc. 
Acestea, cumulate cu faptul că la poștă se stă la coadă cu coletele în brațe, se completează multe hârtii și tot nu poți apoi să ai o certitudine unde se află coletul, ne-a determinat să renunțăm la acest mod de expediere. Sperăm că în timp vom putea obține un preț din ce în ce mai bun la curier pentru ca oricine să prefere oricum să îi fie adus acasă coletul la prețul respectiv, să nu tot trebuiască să meargă la poștă să se intereseze dacă a primit ceva. 

Week-end plăcut!


No comments:

Post a Comment