Tuesday, March 13, 2012

Şi câştigătorii sunt...

Am afişat azi-noapte tabelele celor înscrişi la concursul lansat împreună cu Carpat Energy. Am aşteptat până acum să ne transmiteţi eventualele sesizări de erori. Nu am primit nimic, aşa că punem random-ul la treabă.

Pentru elicopter s-au înscris 42 de participanţi.

Numărul 32 este:

Dana S cu comentariul:



Pentru fluture, s-au înscris 16 participanţi.
Numărul 16 este:
Veronica cu comentariul:


Notă: ce nu am spus atunci când am scris despre concurs este că nu prea ne plac concursurile în care lumea trebuie să-şi spună, cu profilul de blogger, numele real. Poate sunt bloggeri care doresc sa nu ştie toată lumea care este profilul lor de Facebook sau care este numele lor real. De aceea nici nu am cerut dovada aici, printr-un comentariu cu numele de pe Facebook, a faptului ca aţi dat like celor două pagini. Cele două câştigătoare sunt rugate să dovedească totuşi că au îndeplinit aceste condiţii, să ne scrie într-un mail datele personale, pentru că oricum avem nevoie de acestea ca sa le trimitem premiile. Felicitări!!!


2 comments: