Friday, February 26, 2016

Lenjerie de corp din lână Merino organică Dilling din nou în stoc, plus modele noi pentru adulți

Dacă vă doreați în ultima vreme produse din lână Merino de la Dilling Underwear și nu ați mai găsit mărimea dorită (după reducerile din ianuarie :D), am refăcut stocul, așa că acum le puteți găsi în stoc.


În plus am adus pentru adulți câteva produse noi. Voi ni le-ați cerut, pentru drumeții, pentru soți cu dureri de spate, pentru mame cu sensibilitate la frig... așa că le-am adus!

Și pentru femei, și pentru bărbați, bluze de corp cu glugă, minunate pentru sport și călătorii:




Tocmai când să prezint noile lenjerii de corp pentru bărbați mi-am dat seama că nu am apucat în ianuarie să vă anunț și pe blog că am adus lenjerie de corp din lână Merino organică pentru femei și bărbați!

Așadar, pentru femei avem bluză cu mânecă lungă neagră, colanți negri, maieu finuț și elegant cu decolteu de dantelă - negru sau natur. Tot ce vă trebuie să nu răbdați frig nici acasă, nici la serviciu, nici în drumeții.




Pentru bărbați avem bluze de corp gri, colanți gri, maieuri gri și natur și tricouri cu mânecă scurtă natur și bleumarin. Pe lângă hanoracele de mai sus bleumarin. 




Handbalistul Lars Christiansen nu este inclus în ofertă! :)




Tot în ianuarie am adus detergent special pentru lână și mătase Dilling Underwear.





No comments:

Post a Comment