Tuesday, August 11, 2015

Plasă din bumbac cu imprimeu ”Peace Love Babywearing”

Dacă doriți să arătați chic în timp ce vă transportați lucrurile sau cumpărăturile într-un mod ecologic, venim în întâmpinare cu aceste sacoșe textile. Plasele au și mesaje cu tematica parentingului natural. Acum, la început, referitoare la purtarea bebelușilor. În timp vor veni și altele. Pentru că de multe ori ne dorim să transmitem niște semnale altor mame dornice de a-și purta bebelușii sănătos și ergonomic. Vrem să le arătăm că suntem disponibile dacă vor să ne întrebe ceva. Și asta fără a agasa noi, fără a împărtăși informații fără a fi întrebate. A purta o astfel de plasă în parc, între alte mame, chiar dacă cel mic cercetează zona liber pe jos, e ca și cum am spune ”sunt aici, dacă vrei să mă întrebi cum îmi port copilul sănătos, pentru că și mie mi-ar fi plăcut să îmi spună cineva la timp despre babywearing”. În același timp, aceste plase pot fi și niște însemne, pentru a ne recunoaște între noi, mamele purtătoare, și atunci când nu ne purtăm copiii.



Plasele pot fi folosite la cumpărături, pentru a nu consuma atâtea sacoșe din plastic, nebiodegradabile. O plasă vă poate ține mulți ani, deci faceți și economie dacă o purtați mereu în poșetă. Se împachetează foarte compact și ocupă puțin loc în poșetă.

Și pot fi folosite chiar și în domeniul babywearing-ului, pentru a vă depozita sau transporta sistemele de purtare, în cazul în care nu aveți un săculeț pentru acest scop.

Copyright pentru imaginea din dreapta, cea care reprezintă purtarea bebelușilor, aparține revistei Natural Mother Magazine.

No comments:

Post a Comment