Friday, July 31, 2015

Evenimente din țară în Săptămâna Internațională a Alăptării

După cum am spus și în postarea precedentă, în Cluj-Napoca și în Timișoara am aflat de cele mai multe evenimente organizate cu această ocazie.

Sloganul acțiunilor din acest an este ”Breastfeeding at work - Let's make it work!” și abordează în principal tema alăptării după ce mama se întoarce la serviciu.


Pentru Cluj-Napoca aveți aici programul și modul de înscriere la fiecare acțiune. Și pe Facebook aici. Evenimentele sunt organizate de Centrul de Educație Prenatală și Consiliere în Alăptare „Burtica Meaˮ. Și, după cum v-am spus deja, și noi sponsorizăm cu un premiu util și frumos. Mai multe detalii despre acțiunea de la Cluj puteți citi și aici.




Programul acestei săptămâni în Timișoara, ”capitala” celui mai bun grup de sprijin în alăptare, ”Alăpteaza!”, îl puteți vedea pe Facebook la descrierea evenimentului.




Azi am aflat că și la Satu Mare se organizează ceva. Dacă doriți să știți mai multe, intrați în grupul scris pe afiș:

Pentru că am fost contactate pentru a sprijini acțiunea de la Satu Mare, vă spunem că și acolo puteți câștiga un produs din partea noastră, un wrap elastic Boba. Vă îndemnăm, dragi mame însărcinate, să participați la aceste acțiuni, și pentru a vă informa din timp, dar și pentru șansa de a câștiga un sistem de purtare foarte util, foarte potrivit de la naștere, care ajută la creșterea șanselor de reușită în alăptare și care e ușor de folosit. 

No comments:

Post a Comment