Tuesday, May 26, 2015

Unt anti-vergeturi pentru gravide sănătos, natural, organic - de la Essential Care

Chimicalele din cremele pe care femeile însărcinate le folosesc ajung la embrion și crește riscul ca bebelușul să dezvolte boli endocrinologice și alte afecțiuni de sănătate. Ftalații și parabenii au efect estrogenic, aceasta nu înseamnă doar faptul că băieților și fetițelor încep să le crească sânii și părul de pe corp sau că se îngrașă fără motiv, ci și risc crescut de cancer. De ce am vrea să creștem riscul de îmbolnăvire al copiilor noștri?

Am adus în magazin untul pentru gravide de la Essential Care, pe care l-am folosit și eu în prima sarcină, în 2009. Pare scump, dar mie mi-a ajuns toată sarcina pentru că se folosește puțin.

Este 100% natural și 100% organic. Un amestec holistic din cele mai bune uleiuri de plante organice incluzând cătina plină de vitamine și minerale pentru a preveni vergeturile. Se absoarbe ușor și nu are efect gras, nu pătează hainele. Acest unt hrănitor menține pielea suplă și elastică. Ușor parfumată cu un amestec natural învigorant de citrice și ylang ylang.

Se recomandă:
- pentru prevenirea apariției vergeturilor în timpul sarcinii
- ca unt de corp cu un parfum delicat

Utilizare:
Masați pe abdomen, pe sâni și fese o dată sau de două ori pe zi începând cu săptămâna a 20-a de sarcină.
Aplicați zilnic după naștere pentru a menține elasticitatea pielii.

Bogat în Omega 7 și multe vitamine, dă pielii elasticitate și reduce vergeturile.




No comments:

Post a Comment