Saturday, November 22, 2014

Tabelul participanților la concursul pentru wrapul Boba

Până mâine dimineață vă rugăm să ne spuneți dacă am greșit vreo înscriere. După ce tragem la sorți nu vom mai primi contestații. Sperăm că toată lumea a fost de bună credință și s-au înscris doar părinți de prematuri.

Poza de concurs la care s-a comentat o găsiți aici.


1
Miha Suciu Cristiana Georgescu
2
Ramona Iederan Pe 5 nov am nascut un baietel minunat, la 36 de sapt.
3
Cristina Petri Go Ramona Iederan
4
Ioana Costas Go Ramona Iederan
5
Laura Ioana Cical Ramona Iederan
6
Ioana Mihaela Suciu Cristiana Georgescu
7
Cristina Iftime Pe 14iunie am nascut un baiatel la 34saptamani. Un superbaietel
8
Raluca Brehar Ramona Iederan
9
Luiza Aron Cristina Iftime
10
Diana Zegrea Cristina Cristina Iftime
11
Diana Florea Ramona Iederan
12
Georgi Tomescu Pt Cristina Iftime
13
Chiperi Andreea Cristina Iftime
14
Anamaria Voicu Cristina Iftime
15
Ada Echim Ramona Iederan
16
Gabriela Niculita Ramona Iederan
17
Teodora Nicolae Cristina Iftime
18
Ramona Corleanca Cristina Iftime, mămică de bb luptător
19
Cristiana Georgescu Multumesc fetelor ca v-ati gandit la mine. Da si eu am inca o bijuterie nascuta la 32 saptamani, pe 3 octombrie.
20
Alina Elena Cristina Iftime
21
Criss Crisa Pt Flori Chiriac. Are multa nevoie de el. Este in spital cu o bebelina nascuta prematur. Doamne ajuta sa fie bine amandoua!
22
Filip Mirela L-am nascut pe bebe la aproape 34 saptamani pe 14 iunie 2014
23
Sorina Chihalau Acum 6 luni am nascut la 30 de saptamani a doua fetita pe care o port decand ne-am externat (5 saptamani)
24
Sabina Maxim TheodoraChesnoiu, te intereseaza?
25
Sorina Chihalau Alina Pintilie
26
Mara Anca Grigorut Ramona Iederan bafta:).
27
Sorina Chihalau Rodica Antonie
28
Sorina Chihalau Ianculescu Carmen
29
Sorina Chihalau Merisan Daniela
30
Sorina Chihalau Iordache Julia
31
Grigorut Sorin Ramona Iederan .
32
Paula Cristina Deac Ramona Iederan
33
Gabriella Bolcos Ramona Iederan
34
Canpean Maria Ramona Iederan
35
Cristina Ivan Covasa Rodica
36
Cristina Ivan Mihaita Florentina
37
Cristina Ivan Irina Afrem
38
Lobontiu Monica Ramona Iederan multa bafta
39
Dana DC Cristina Iftime
40
Mihaita Florentina Am nascut fetita la 33 de saptamani,pe data de 23 august 2014,am stat o luna in spital,acum suntem acasa si suntem bine
41
Ela Vaida Am născut la 36 de săptămâni, în 5 august 2014, o fetiță de 2 kg și am stat o lună în spital.
42
Laura Anton 33 saptamani, 28 iulie 2014
43
Raluca Antonela La 33 de saptamani pe 04.08.14 a venit pe lume cel mai puternic leut, Teo, la 1860gr. probabil viitor student Harvard... invata totul mult prea repede
44
Diana Saganovschi Diac Madalina Nicolae, roaga prietenii sa te sustina cu un tag in comentariu, poate gemenii tai au noroc si castiga wrapul de care aveti nevoie!
45
Mozer Achim Bianca Madalina Nicolae
46
Póra-Dálnoki Gabriella Calin Madalina cu drag, poate castigati voi Sa scrii intr-un comentariu despre voi, si roaga prietenii sa te sustina cu un tag in comentariu.
47
Dana Purcaru Madalina Nicolae
48
Oana Ilinca Ramona Iederan , bafta!
49
Florentina Marin Pe 11 iulie am nascut un baietel la 34 saptamani.
50
Tigau Elena ok, atunci ramona iederan sa castigi un wrap
51
Leon Veronica Filip Mirela, ai nascut cel mai frumos bebe!
52
Prajituri De Poveste Ramona Iederan succes !
53
Adina Muntean Un Wrap Boba pentru Ramona Iederan si Andi
54
Marius Cruceru Marius Cruceru, pentru că Natalia, soția mea, nu are facebook.
55
Daniela Damșe Marius Cruceru. speram sa-l castigati pentru Noah.
56
Valentin Sebastian Dan Ca un tata de copii (ca au fost gemene) prematuri si ca utilizator de Marsupi (un alt fel de Wrap, de altfel...) trimit un gand bun si o sansa de Wrap-uire spre Marius Cruceru...
57
Patricia Bobolicu Un wrap boba pt Ramona Iederan
58
Sorin Diac Madalina Nicolae
59
Sofron Monica Filip Mirela
60
Maria Rodica Ramona Iederan
61
Darius Decean Ramona Iederan merita un Wrap Boba
62
Cristina Decean Un Wrap Boba pentru Ramona Iederan si Andi
63
Decean Viorel Ramona Iederan si Andi cel pitic voinic merita un wrap boba
64
Corinus De Plus Pe 11 iulie 2014,au venit pe lume la 32 de sapt de sarcina,baieteii mei,Mihai si Gabriel ,avand fiecare cate 1 kg si jumatate.
65
Hana Csaszar Succes! Ramona Andrea, Andreaa Isfan, Adela Danciu, Cecilia Isfan, Lia Săbău....Ungureanu Carmen Ecaterina
66
Hana Csaszar Succes! Ramona Andrea, Andreaa Isfan, Adela Danciu, Cecilia Isfan, Lia Săbău....Ungureanu Carmen Ecaterina
67
Hana Csaszar Succes! Ramona Andrea, Andreaa Isfan, Adela Danciu, Cecilia Isfan, Lia Săbău....Ungureanu Carmen Ecaterina
68
Hana Csaszar Succes! Ramona Andrea, Andreaa Isfan, Adela Danciu, Cecilia Isfan, Lia Săbău....Ungureanu Carmen Ecaterina
69
Hana Csaszar Succes! Ramona Andrea, Andreaa Isfan, Adela Danciu, Cecilia Isfan, Lia Săbău....Ungureanu Carmen Ecaterina
70
Hana Csaszar Succes! Ramona Andrea, Andreaa Isfan, Adela Danciu, Cecilia Isfan, Lia Săbău....Ungureanu Carmen Ecaterina
71
Vasilica Nelia Stavila Ramona Iederan
72
Ciprian Murzea si Madalina Nicolae merita !
73
Madalina Nicolae Tudor si Razvan au venit pe lume la 30 de sapt, au vrut sa fie cadoul meu la 30 de ani s-au nascut de ziua mea... Multumesc tuturor!!!
74
Simona Berdila Filip Mirela 
75
Anca Parvu Madalina Nicolae si cei 2 ingerasi Tudor si Razvan
76
Claudia Iosif Un Wrap Boba pt Ramona Iederan
77
Elena Antigona Zeveleanu Madalina Nicolae, cea mai puternica mamica :))))))
78
Elena Antigona Zeveleanu Madalina Nicolae
79
Gabriela Vlad Madalina Nicolae bezelele sunt cu tine!!
80
Slovinschi Anca-Bianca Madalina Nicolae
81
Marcela Feticu Madalina Nicolae
82
Nichita Angela Ioana Madalina Nicolae
83
Andreea Negotei Madalina Nicolae
84
Adriana Maria Am nascut prematur acum 7 luni inscriu pe Cosmin Si Daniela Dan
85
Andreea Ciocan Madalina Nicolae
86
Bercea Iuliana-Simona Mariana Chiper
87
Mariana Chiper Am nascut o fetita,Maria-Iustina pe 4 octombrie 2014, la 34 saptamani, am stat in spital, 1 luna si 4 zile
88
Adina Mitrica Pentru Alina Pascalau!
89
Alina Pascalau Am nascut prematur un baietel pe 27.05.2014, la 34 sapt
90
Anamaria Toma Pentru Alina Pascalau!!!!
91
Luca Alexandra Make Up Alina Pascalau
92
Adina Brănici Pentru Alina Pascalau , o mămică deosebita de bebe prematur care a reușit si alăptarea exclusiva!
93
Alina Pascalau Merci mult Adina Brănici, doar cu ajutorul tau.
94
Ramona Popovici pt draga mea verisoara Alina Pascalau care a nascut prematur
95
Florida Elena Mitroi pt Alina Pascalau o mamica luptatoare si tare determinata!
96
Oana Maria Pt Alina Pascalau, pentru devotamentul si lupta de care a dat dovada! Merita!
97
Ramona Ciorogar Pt Alina Pascalau
98
Claudia Feticu Madalina Nicolae
99
Anamaria Nicolae Pt. Madalina Nicolae
100
Alexandra Sfîrlogea Alina Pascalau
101
Ramona Dinu Popovici Pentru Alina Pascalau
102
Loredana Cotuna Alina Pascalau
103
Anca Oprea Madalina Nicolae
104
Florica Serban Pt Alina Pascalau ! O mamica super luptatoare !
105
Elena Antigona Zeveleanu Madalina Nicolae :))))
106
Elena Antigona Zeveleanu Madalina Nicolae
107
Joo Jo Madalina Nicolae
108
Cecilia Ilie Mihaela Daniela Stanila

No comments:

Post a Comment