Wednesday, September 11, 2013

Biciclete noi Wishbone

Azi au reintrat în stoc bicicletele de echilibru Wishbone. Am refăcut stocul la edițiile limitate Alphabet si Apple, dar Apple a și trecut, prin precomenzile făcute de clienții noștri prin email. Mai aveți șansa la una Alphabet care ne-a mai rămas.

În plus, tot la solicitarea clienților noștri am adus și modelul original fără decorații. Deja am vândut tot prin email și din acestea, dar mai avem :).








Dacă încă nu știți de ce se numește 3-în-1, citiți aici la descriere.


În plus, dacă totuși doriți să vă decorați bicicleta Wishbone originală, v-am adus două modele de abțibilduri, unul cu flăcări și unul cu flori.





Și am mai adus un accesoriu util. Eu îi luasem băiatului meu modelul ediție limitată Wollemi, care avea inclusă și o șa, o protecție pentru șezut. Colega mea i-a luat fetiței ei ediția limitată Koru, care nu avea această protecție. Și așa de la distanță, fără să fiu în stare să pot proba, mi s-a părut că băiatul meu stă mai comod :). Așa că am decis să aducem în magazin pentru cei ce-și doresc și aceste huse pentru scaunul bicicletei Wishbone. Deocamdată am adus doar culorile verde și negru. Vă rugăm să ne scrieți dacă vă doriți alte culori.





No comments:

Post a Comment