Wednesday, April 10, 2013

Boba is back!

Da, în sfârșit a venit transportul Boba. Produsele pe care le-am comandat în luna noiembrie. Sâmbătă au venit. V-am scris tuturor celor care ne-ați solicitat produse Boba în tot acest timp, ca să aveți prioritate la comandă. Luni au fost trimise zeci de colete!

Tot luni s-au trimis produse Boba magazinelor ce le comercializează și am așteptat până azi, din fair-play, să anunțăm că avem produse Boba doar deodată cu ele. Parcă nici nu am avut curaj, după ce am vândut într-o zi câteva zeci de produse, să anunțăm în gura mare, pentru că se vor vinde prea repede :)).

Încă o veste mare este aceea că de acum mai avem două magazine cărora le vindem, din Macedonia și din Bulgaria, pentru că în Europa de Est suntem singurii distribuitori.

Unele modele deja s-au epuizat, dar partea bună e că următorul transport se preconizează la finalul lunii mai. Sperăm să nu mai stea o lună întreagă în port până îi vine rândul la vamă, ca de data aceasta.

Avem și câteva produse și modele noi.













La vestă avem deocamdată doar culoarea gri. Puteți vedea modul de îmbrăcare aici:




Vă mai dăm o informație. Dacă doriți Boba Carrier Lila sau Boba Wrap Ocean, acum e ultima șansă.



No comments:

Post a Comment