Thursday, June 28, 2012

Produse noi la Kiddy Shop!


Nu știu dacă v-am mai spus, dar mereu pe prima pagină a magazinului apar ultimele produse adăugate.

Acum puteți vedea că avem noul balsam de buze Lia. Și avem la produsele Lia noile poze pentru că avem noile ambalaje!



Știți cum am pățit după postarea cu protecția solară, când toate prietenele mămici m-au rugat să aduc în magazin produsele necesare pentru cremă? Cam la fel a fost acum, cu sezonul concediilor, în legătură cu postarea din aprilie legată de soluții împotriva insectelor (am mai pus niște linkuri și în comentarii, să nu tot editez postarea).

Așadar eu vă spun sincer că nu mă apuc și de rețete pentru soluții repelente. Sunt câteva pe internet, sunt câteva și în postarea amintită mai sus (și în comentarii), poate sunt chiar și de vânzare gata făcute. Mă refer la cele handmade, desigur, doar nu credeți că v-aș putea recomanda să puneți pe pielea voastră sau a copiilor voștri soluțiile din hipermarketuri și farmacii... Brrr... Citez din postarea de pe blog: “Ah, uitasem să spun, bănuiesc că toată lumea știe că soluțiile repelente din magazine, hypermarketuri și chiar și farmacii sunt extrem de toxice! Poate mi-aș da cățelul cu ele, mă mai gândesc :D. Dar în cameră, pe haine, pe pielea mea sau a copilului meu, nici gând! Oricât le face reclama că sunt ok și pentru copii, vă rog frumos să le citiți ingredientele și să le verificați. Majoritatea conțin substanța DEET (N,N-Diethyl-meta-toluamide) care e cancerigenă, distruge sistemul hormonal, este neurotoxică, și este interzisă în multe țări. Cum am spus, uleiurile esențiale pe care le-am găsit nu am apucat să le verific dacă sunt permise pe pielea bebelușilor, va trebui să cercetați singuri :D. Eu le-am dus cu mine în Grecia ca să le folosesc în lampa de aromaterapie din cameră, așa că i-ar fi fugărit pe țânțari fără să-i atingă piticului pielea.” (pentru că sper că a înțeles toată lumea că și cele de camera toxice sunt nocive pentru copii și de fapt pentru toată lumea, nu doar cele pentru piele din comerț).

Mai văd uneori chiar și pe bloguri de parenting recomandări de soluții chimice împotriva insectelor. Vă rog eu mult să cercetați fiecare ingredient în parte. Și DTT-ul a fost folosit multă vreme și toată lumea considera că e ok, deci nu-mi veniți cu texte că dacă se vând și scrie pe ele că sunt pentru copii, nu ar avea voie să facă asta dacă nu sunt ok... (mda, cam ca informațiile din aceste două linkuri: 1 și 2 pe care le-aș recomanda tuturor părinților).

Deci, noi nefiind foarte fricoși sau alergici la mușcăturile de insecte, nu îmi bat capul foarte tare. Dar tot duc cu noi în concediu o lampă de aromaterapie, câteva lumânări pastile și câteva sticluțe de uleiuri esențiale. Dacă situația va fi gravă și pe afară, pot oricând să picur niște ulei esențial într-un ulei purtător (care să-l dilueze) și să-l dau cu el în zonele cu risc de mușcături). Dar voi puteți să fiți mai profesioniști și să calculați cât ulei esențial trebuie pus în amestec, și să-l faceți de acasă.

Lista din postarea de pe blog:
- ulei esențial de citronella
- ulei esențial de lemongrass (iarbă de lămâie)
- ulei esențial de mentă
- ulei esențial de geranium
- ulei esențial de tea-tree
- ulei esențial de lavandă
- ulei esențial de catnip (iarba mâței)
- ulei esențial de scorțișoară
- ulei esențial de cuișoare
- ulei esențial de lămâie
- ulei esențial de eucalipt
-ulei esențial de rozmarin

Așadar, am adus:


La cererea unei cliente fidele de la noi din oraș :D, am adus pentru protecția solară și:


Observație: sper că nu există oameni care să confunde uleiurile esențiale (deci naturale, unele chiar BIO) cu uleiurile parfumate (deci sintetice și periculoase, cele pe care le vedeți de vânzare în buticuri de bețișoare parfumate). Dacă mai sunt dubii, dați un google cu “difference between essential oils and fragrance oils” sau cu traducerea în română :D.

Am refăcut și stocurile la detergenții și săpunurile care erau pe zero. Așadar dacă ați așteptat să apară în stoc un produs, puteți să-l verificați acum. 


No comments:

Post a Comment