Tuesday, May 29, 2012

Referitor la giveaway-ul Boba



Tocmai a fost afișat numele câștigătoarei giveaway-ului de pe blogul Lifestyle Blog: http://floridecires7.blogspot.com/2012/05/castigator-giveaway-boba.html. Vrem s-o felicităm și să-i urăm clipe fericite alături de Boba!


Îi mulțumim din suflet încă o dată Inei pentru că a acceptat să găzduiască acest giveaway pe blogul ei, și mai ales pentru cuvintele frumoase și pentru condițiile de concurs bine gândite. E pentru prima dată când aflăm ce își doresc clienții și potențialii clienți de la magazinul nostru.

Am zâmbit și ne-am bucurat la multe dintre mesaje, așa că am simțit nevoia să răspundem în mare aici. “În mare” pentru că nu vom putea să răspundem tuturor celor 145 de comentarii! :)

Concluziile:


Vreau să-i răspund și Cristinei



că de-abia m-am oprit din zâmbit (ai fost atât de simpatică atunci când ai spus că mai ai de așteptat acum pentru un review la cupa menstruală :))))) ). Dar să știi că mi-am expus un pic scurta experiență aici: http://kiddyshopblog.blogspot.com/2012/01/alternative-sanatoase-economice-si.html.

Ne-a bucurat și ne-a făcut să zâmbim multă vreme următorul comentariu:

 
Și chiar i-am spus colegei mele: uite ca totuși cineva observă că folosesc diacritice, efortul nu e în zadar :)).

Și acesta e simpatic:



Ne-am bucurat mult citind opinia Mirei, și nu e prima dată când vorbește atât de frumos despre noi:



Mulțumim mult tuturor celor care ne-au felicitat! Să nu credeți că dacă nu am copiat aici imaginea cu comentariul vostru, nu ne-a rămas la suflet! Ne-au bucurat mult mult toate aprecierile clientelor noastre, nu ne-a venit să credem că am reușit să vă mulțumim atât de bine. Și mulțumim încă o data Inei!



2 comments:

  1. Ati facut un lucru minunat.Nu stiam de voi (Kiddy Shop) dar o citeam pe Ina. Enorma diferenta intre un bebe purtat in Boba si unul intr-un port bebe normal cum aveam noi dar l-am folosit doar de 2 ori (e oribil).Nu am avut noroc sa castig :) dar ieri am comandat un Boba pt mititica mea.Sper sa-i placa caci noi il asteptam cu mare nerabdare.Sper sa mai aflu lucruri utile pt fetita mea

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumim mult pentru cuvintele frumoase si pentru comanda! Numai bine!

      Delete