Thursday, January 26, 2012

În curând la Kiddy Shop – detergenţi bio




În curând veţi putea achiziţiona din magazinul Kiddy Shop şi detergenţi bio.

De ce ne-am gândit să aducem şi detergenţi bio? Pentru că noi îi folosim (chiar pe aceştia) din anul 2008. Pentru că deja oricine ştie cât sunt de nocivi detergenţii convenţionali, chiar şi pentru un om mare, dar mai ales când e vorba de copiii noştri, de vasele din care mănâncă, de hainele care le ating pielea, de podeaua pe care umblă de-a buşilea.

În momentul în care şi eu, şi colega mea, am decis să luptăm singure împotriva infertilităţii, am eliminat toate produsele cosmetice şi detergenţii cu chimicale. Pentru că prognosticul medicilor era prea sumbru: ani de tratamente chinuitoare, urmaţi de fertilizare in vitro. Am decis că vrem întâi să încercăm o cale naturală şi naturistă. Ne-am schimbat stilul de viaţă, alimentaţia, produsele folosite, şi, ca un rezultat cumulat al acestor schimbări în bine, după aproximativ un an, am rămas amândouă însărcinate! Ne-am simţit binecuvântate că nu a fost prea târziu şi că stilul de viaţă sănătos şi-a făcut efectul atât de repede!

Normal că şi pe parcursul sarcinii, şi după naştere, am continuat să trăim cât mai sănătos. Pentru că am citit (prea) mult despre efectul tuturor chimicalelor asupra noastră, asupra fătului din uter, asupra laptelui mamei, asupra bebeluşului. Sperăm să reuşim să ne facem timp să vă împărtăşim de acum înainte şi articole referitoare la aceste lucruri.

Deocamdată, vă invităm să (re)citiţi nişte articole pe care le-am scris în 2008, despre ingredientele produselor cosmetice pentru bebeluşi. Ştim că ingredientele detergenţilor sunt mult, mult mai periculoase decât cele din cosmeticele pentru bebeluşi, dar articolele sunt totuşi utile:

Importanţa ingredientelor organice în produsele cosmetice

Importanţa ingredientelor din produsele pentru bebeluşi

No comments:

Post a Comment