Thursday, December 1, 2011

Boba cucereşte România - review Alexandra din Baia Mare

Alexandra din Baia Mare ne-a trimis următorul review:




"Impresiile noastre despre Boba Carrier

Noi ne-am simţit bine cu Boba. Ne-a plăcut mult să îl utilizăm, drept dovadă Teodora a dormit în Boba de 3-4 ori în cele 2 săptămâni. Chiar şi tata a purtat-o pe fetiţă cu Boba, şi i-a plăcut, deşi cu wrap-ul nu am reuşit să îl conving să încerce. Fetiţei i-a plăcut de prima dată când am pus-o în el, iar când am pus-o în spate părea chiar bucuroasă. Mi-a plăcut şi mie pentru că a fost foarte uşor de montat, m-am descurcat să îl pun din prima fără ajutor, şi a fost de la început foarte confortabil. Nu am făcut lucruri speciale în perioada cât a fost Boba la noi, dar am ieşit zilnic cu el la plimbare şi l-am folosit şi în casă. Soţul meu a fost încântat când m-a văzut lucrând în bucătărie cu fetiţa în spate.



Au fost câteva situaţii în care Boba s-a dovedit a fi foarte util:

- Fetiţa se teme de aspirator, iar eu nu puteam să aspir dacă eram singură acasă. Când am pus-o în Boba în spate, a fost chiar încântată să aspirăm împreună.

- Când ne pregăteam să ieşim afară stăteam mult timp în faţa oglinzii până reuşeam sa reglez wrap-ul, deoarece fetiţa se mişcă destul de mult. Cu Boba mă descurc mult mai repede să îl pun şi să îl reglez.

- Când ieşeam cu căruciorul mă întorceam de multe ori cu fetiţa în braţe, împingând căruciorul cu o mână. Acum am putut să o pun repede în Boba, când s-a plictisit de cărucior şi a început să plângă.





În comparaţie cu wrap-ul ţesut pe care l-am folosit de la naştere Boba are următoarele avantaje:

- Se pune mult mai repede, nu mai trebuie sa fac noduri, ceea ce e practic atunci cand suntem afară cu căruciorul şi fetiţa vrea în braţe. E foarte uşor sa pun fetiţa în Boba chiar şi în spate.

- Este mai usor de reglat, se poate face din mers; la wrap trebuia să stau câteva minute pentru a aşeza fetiţa bine, în timp ce ea se misca, mai ales de când a crescut.

- De când fetiţa avea cam 6 kg, îmi era uneori incomod dacă o legam în faţă în wrap şi trebuie să o leg pe şold pentru a fi mai comod pe distanţe lungi. Boba sustine mai bine greutatea copilului. O parte din greutate e susţinută de centura care se leagă peste mijloc.

- Când folosesc wrap-ul trebuie să susţin spatele fetiţei cu o mână, dacă mă aplec. Dacă fetiţa e în Boba, pot să mă aplec în faţă fără a susţine spatele fetiţei; am putut chiar să mă încalţ foarte uşor în timp ce o purtam pe fetiţă cu Boba.

- Teodora se mişcă mult când o port, şi îi place să se lase pe spate, iar când e în wrap trebuie să îi susţin spatele, pentru că am impresia că alunecă afară. Când e în Boba nu se întâmplă aşa, deoarece spatele e susţinut mai bine.

- Boba este mai estetic, dacă iau o jachetă peste el, din spate nici nu se vede ca am un copil în braţe; la wrap capetele trebuie înfăşurate în jurul taliei, şi nu arată prea bine.
Dezavantajele pe care le văd eu, sunt faptul că Boba nu se poate lega pe şold şi faptul că nu poate fi folosit de la naştere, ca şi wrap-ul.




Pentru noi, cele 2 săptămâni au trecut foarte repede şi am avut doar de câştigat. Ne bucurăm că am participat la testare.



Mulţumim Boba!
Mulţumim Kiddy Shop!"



No comments:

Post a Comment