Wednesday, June 1, 2011

Despre suzetele Natursutten

Notă: Nu recomandăm folosirea suzetei la copiii alăptaţi. Acest obicei interferează cu producţia de lapte, pentru că bebeluşul nu mai stimulează sânul suficient timp. Alinarea copilului la sânul mamei este alegerea ideală. Oricând acesta are nevoie. Mai multe despre aspectul acesta, aici și aici.

După cum am mai spus, în spatele Kiddy Shop suntem două mămici, Raluca şi Diana.

Eu, Raluca, alăptez de 1 an şi 7 luni. Cât timp Alex a fost alăptat la cerere nu a avut nevoie de suzetă, nu a acceptat suzeta. A avut două săptămâni cu probleme de sănătate şi supt restricţionat ca timp şi ca frecvenţă. În acele două săptămâni a acceptat suzeta.

Diana, prietena şi colega mea, ştia dinainte de naştere că are şanse foarte mici să alăpteze din cauza unor probleme hormonale de ani de zile, probleme de prolactină, care oricum îi cauzau frecvent noduli mamari. Faptul că a născut prematur şi au stat mult în spital a "ajutat" la pierderea totală a laptelui. Aşa că Iza cea frumoasă cu ochi albaştri este hrănită cu formula. Dorinţa de supt este la fel de mare la orice copil, şi aşa cum copilaşii alăptaţi stau câteodată cu orele la sân (şi e normal!), aşa şi un bebeluş crescut cu formula simte nevoia să sugă des, pentru alinare.

Prietena mea Diana a încercat aproape toate suzetele de pe piaţă. Cu toate a întâmpinat aceleaşi probleme:

- iritaţii în jurul gurii - de la plasticul, siliconul sau latexul din jurul suzetei

- şi curăţarea dificilă a suzetelor, în special a celor care sunt făcute din îmbinarea a două materiale. În spaţiul unde intră suzeta în plastic tot timpul intra mizerie care era dificil de scos.

Când a auzit de suzetele Natursutten a fost foarte încântată. În primul rând, acestea sunt fabricate dintr-o bucată continuă de cauciuc, deci nu au unde să intre mizerii. În al doilea rând ele sunt fabricate dintr-un cauciuc natural ne-alergenic. După câte am înţeles, în lume sunt doar două firme care fabrică astfel de suzete naturale. Şi Natursutten e singura din Europa. 100% cauciuc natural, fără BPA, fără ftalaţi şi fără PVC.



A rămas surprinsă când a aflat că multe prietene de-ale ei ştiau de aceste suzete minunate şi şi le doreau demult. Aşa că, deja înainte să intre în magazin, multe dintre suzete au fost vândute :D.




Ce spune fondatoarea Natursutten despre companie:

"Compania este deţinută de o mamă a trei copii şi oferă produse naturale pentru bebeluşi şi copii. Vrem să îi facem pe părinţi conştienţi de produsele pentru copii lipsite de toxine, lucru care asigură un viitor fără chimicale pentru copiii noştri şi pentru mediul înconjurător.

Presa este împânzită de poveşti despre aparaturi pentru bebeluşi toxice, despre retrageri de pe piaţă şi plasticuri dăunătoare. Ca mamă, m-am gândit câte ore pe zi copilul meu are o suzetă în guriţă, şi am fost hotărâtă să găsesc o alternativă cu adevărat sigură. Am simţit că le datorez copilului meu şi altor bebeluşi din toată lumea, să fac ceva mai bun." (Anne-Dorthe Schroeder, Fondator, NATURSUTTEN.)



La Kiddy Shop veţi putea achiziţiona în zilele următoare suzete naturale Natursutten. Veţi putea alege din două modele (rotunde sau ortodontice). La fiecare model sunt disponibile 3 mărimi: mică (0-6 luni), medie (6-12 luni) şi mare (peste 12 luni).

7 comments:

  1. Buna ziua,
    vad ca momentan (sper) pe site suzetele Natursutten nu sunt disponibile in marimea 0-6 luni. Vor fi in curand? Vreau sa cumpar una.
    Multumesc!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Buna seara,

      vom mai aduce, dar din pacate nu stim cand. Producatorul ne tot amana, are foarte multe vanzari.

      Multumim pentru interes!

      Delete
  2. Buna ziua, si eu ma tot uit pe site-ul dvs dupa acelasi produs. Suzete 0-6 luni. Multumesc

    ReplyDelete
    Replies
    1. Buna seara! Speram ca in luna februarie vom reusi sa ii lamurim sa ne trimita produse. Ne pare tare rau de intarziere.

      Delete
  3. Buna! Am comandat o suzeta de pe site-ul dvs. deoarece bebelina mea a refuzat toate modelele de suzete pe care i le-am dat pana acum. Ieri a ajuns suzeta din cauciuc natural si vad ca o accepta cat de cat. Am o singura observatie legata de comanda - am primit coletul desfacut dar nu am observat acest lucru decat dupa ce a plecat curierul.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Buna ziua! Va rog sa ne scrieti un e-mail la office@kiddyshop.ro si sa ne dati mai multe date, pentru a afla care a fost problema.
      Multumim! O zi buna!

      Delete
  4. Buna seara doresc sa stiu ce pret are o suzeta 0-6 luni ?

    ReplyDelete